اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۰ گلزار شهدای روستاهای سمنان ساماندهی می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا در روستاها در دستور کار قرار گرفت و انجام شد، ادامه داد: ۲۰ گلزار شهدای دیگر در روستاهای استان ساماندهی خواهند شد.

۲۰ گلزار شهدای روستاهای سمنان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان امشب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طی یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه، امور مربوط به ساخت و نصب المان‌های دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا در روستاها در دستور کار قرار گرفت و انجام شد، ادامه داد: یک‌هزار شهید از شهدای استان سمنان متعلق به روستاها است و ۲۰ گلزار شهدای دیگر در روستاهای استان ساماندهی خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: روستای میقان در شهرستان شاهرود بیشترین آمار شهدا در روستاهای کشور را به تناسبت جمعیت با تقدیم ۹۸ شهید به خود اختصاص داده است.

تأمین هزینه ساخت و تولید ۲۰ فیلم کوتاه دفاع مقدس 

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان اظهار کرد: شهرداری‌ها استان سمنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات مطلوبی داشتند.

وی افزود: شهرداری‌های استان سمنان طبق تفاهم‌نامه منعقدشده، نسبت به اجرای دیوارنگاره شهری با مضمون ایثار و شهادت اقدام کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان با بیان اینکه از ظرفیت رادیو شهر سمنان برای تولید برنامه‌های رادیویی در این حوزه استفاده شد، گفت: در تمامی برنامه‌ها و همایش‌ها از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

شهاب ادامه داد: در راستای بند ۴ سیاست‌های کلی نظام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهرداری‌های استان، ساخت آثار ارزنده هنری را در این راستا در دستور کار قرار داده و برای نخستین بار در کشور در تأمین هزینه ساخت و تولید ۲۰ فیلم کوتاه دفاع مقدس مشارکت کردند.

وی عنوان کرد: ساماندهی گلزار شهدا و نام‌گذاری میادین و معابر اصلی و فرعی و نصب تمثال مبارک شهدا در شهرها توسط شهرداری‌های استان سمنان انجام شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری سمنان خاطرنشان کرد: ۳۳۹ نفر ایثارگر شاغل در شهرداری‌های استان هستند که تبدیل وضعیت آنها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول