اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدرسه جای آزمون و خطا است و نباید مانع حرکت دانش آموزان شویم

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید دانش آموزان را باور داشته باشیم که می توانند در فعالیت های مختلف شرکت کنند و اهداف مشارکت موثر را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

مدرسه جای آزمون و خطا است و نباید مانع حرکت دانش آموزان شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسن شربت دار سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه ملوک زندی، اظهار کرد: امروز یکی از مهم ترین و موثرترین و با اهمیت ترین جلوه های آگاهانه و همراه با بصیرت و مشارکت دانش آموزان این مرز و بوم را در کل کشور شروع می کنیم.

وی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی نقش بسیار اساسی و راهبردی را می توانند در اداره مدرسه داشته باشند، گفت: امروز یک رویداد کم نظیر و موثر را در حوزه تربیت آغاز می کنیم که در حوزه های مختلف تاثیرات خودش را در جامعه و نسل آینده می تواند رقم بزند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، افزود: امروز بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز که در شرایط رای دادن هستند در فعالیت های نظام تعلیم و تربیت مشارکت آگاهانه و موثر را دارند و خواهند داشت و با حضور خودشان در برنامه های انتخابات شوراهای دانش آموزی شرکت می کنند و فرد اصلح در این انتخابات را برمی گزینند.

شربت زاد بیان کرد: امروز در بیش از ۱۰۰هزار مدرسه فعالیت های شوراهای دانش آموزی آغاز خواهد شد که می‌توانند مشق تربیتی داشته باشند و شوراهای دانش آموزی می توانند یکی از موقعیت های یادگیری و تربیتی باشد که ما هزینه های نسل آینده را کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید دانش آموزان را باور داشته باشیم که می توانند در فعالیت های مختلف شرکت کنند و اهداف مشارکت موثر را برای دانش آموزان تبیین کنیم تا با تمام ظرفیت خودش بتوانند آن کار را انجام دهد، مدرسه جای آزمون و خطا است و نباید مانع حرکت دانش آموزان شویم.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: هچنین باید شرایط خلاقیت را هم ایجاد کنیم چرا که در آینده حضور حداکثری مردم را در جامعه خواهیم دید و هیچ کس نمی تواند مانع حضور آگاهانه مردم شود. 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول