اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث امیدواری مردم و آشنایی مسؤولان با مشکلات می‌شود

نماینده رشت در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور از یک خود موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد و از سوی دیگر باعث می‌شود تا رئیس و اعضای هیئت دولت بیشتر و بهتر با مشکلات مردم آشنا شوند.

سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث امیدواری مردم و آشنایی مسؤولان با مشکلات می‌شود

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور از یک سو موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد و از سوی دیگر باعث می‌شود تا رئیس و اعضای هیئت دولت بیشتر و بهتر با مشکلات مردم آشنا شوند.

وی افزود: از سوی دیگر سفرهای استانی رئیس جمهور کمک می‌کند تا گره‌هایی که در استان‌ها ایجاد شده و رفع آن نیازمند تصمیم هیأت دولت است در سفرهای استانی با تصمیمات هیأت دولت این گره ها باز شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که ما امروز با مشکلات جدی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم مواجه هستیم و ضمن اینکه انجام سفرهای استانی امری مطلوب است لازم است تا در حوزه اقتصاد کلان هم اقدامات جدی صورت گیرد.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: واقعیت این است که رئیس دولت سیزدهم با حجم عظیمی از مشکلات مواجه است و همان قدر که لازم و ضروری است به استان‌ها سفر کند شرایط خاص کشور از نظر اقتصادی نیز ایجاب می‌کند تا در مرکز نیز توجه ویژه و خاصی به اقتصاد کلان کشور داشته باشد.

وی افزود: مردم امروز فشار سنگینی را در حوزه مسائل معیشتی تحمل می‌کنند و شاهد تورم شدید در قیمت به ویژه اقلام ضروری خود هستند که لازم است هر چه سریعتر تدبیر لازم برای مهار این تورم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول