اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مجلس آمادگی تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان را دارد / تعاون روستایی هیچ اقدامی برای خرید تضمینی سیب نمی‌کند

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس، گفت: مجلس آمادگی تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان را دارد و این دولت است که می‌گوید اعتبار لازم را ندارم .

مجلس آمادگی تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان  را دارد / تعاون روستایی هیچ اقدامی برای خرید تضمینی سیب نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده اظهار داشت: اخیرا لیستی از نمایندگان منتشر شده که در آن عنوان شده که این نمایندگان مخالف لایحه رتبه‌بندی هستند در حالی که مجلس آمادگی کامل برای رتبه‌بندی را دارد و این لیست از اساس کذب است و این دولت است که می‌نالد، اعتبار لازم را ندارد. 

وی گفت: مجلس مشکلی برای رتبه‌بندی ندارد و دولت است که می‌نالد و می‌گرید که اعتبار لازم را ندارد البته ناهماهنگی در پرداخت‌ها شامل همه سازمان‌ها و نهادها می‌شود و پرداخت‌ها کاملا ناعادلانه است و این مجلس نیست که باید آن را سامان دهد و باید دولت لایحه‌ای برای نظام پرداخت هماهنگ را ارائه کند. 
 
وی همچنین خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، تصریح کرد: ۴۵ هزار خانوار از محل باغداری در مراغه امرار معاش می‌کنند و آقای رئیسی شخصا قول دادند که کاری می‌کنند که کشاورز با آرامش به تولید بپردازند اما چندین تن سیب زیر درختی روی دست کشاورزان مانده و تعاون روستایی هیچ اقدامی برای خرید تضمینی نکرده است.

انتهای پیام/60007/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول