اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

از نقد استقبال می‌کنم/ همه ظرفیت‌ها به میدان خدمت بیایند

فرماندار اصفهان با بیان اینکه از هرگونه نقد استقبال می ‌کنیم، گفت: درخواست من این است گروه‌های مختلف به میدان بیایند تا کار بزرگی در اصفهان رقم بخورد.

از نقد استقبال می‌کنم/ همه ظرفیت‌ها به میدان خدمت بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار اصفهان  اظهار کرد: ظرفیت‌های مادی و معنوی زیادی در اصفهان وجود دارد که می‌توانیم با بهره بردن از این استعدادها و ظرفیت‌ها مشکلات اصفهان را حل کنیم.

فرماندار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در مسیر خدمت‌گذاری به مردم شهیدپرور اصفهان نیاز به دعای خیر همگان دارم، گفت: از اعتماد استاندار اصفهان تشکر می‌کنم و معتقدم پشتیبانی و حمایت علما و روحانیت معزز اصفهان و استاندار محترم بسیار برای بنده موثر و مغتنم است.

وی افزود: سومین درخواست من این است گروه‌های مختلف هم به میدان بیایند تا کار بزرگی در اصفهان رقم بخورد؛ همچنین بنده پذیرای انتقاد هستم و به گفته امام بزرگوار انتقاد نپذیرفتن از حب نفس است که خدا این را از ما بگیرید.

احمدی در پایان تأکید کرد: آوردن گل برای فرمانداری ممنوع است، حتی راضی نیستم یک کلمه در تبریک به اینجانب تایپ شود، اگر قرار است گلی بیاورید به مزار شهدا و خانواده آن‌ها تقدیم کنید که در آستانه ۲۵ آبان هستیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول