اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مانور زلزله فرضی در کرمانشاه برگزار شد

مانور زلزله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره متوفیان و آسیب‌دیدگان زلزله آبان‌ماه سال ٩۶، در محل پارک شرقی کرمانشاه برگزار شد.

مانور زلزله فرضی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مانور زلزله امروز با همراهی و هماهنگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره متوفیان و آسیب‌دیدگان زلزله آبان‌ماه سال ٩۶ در منطقه پارک شرقی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

هدف از انجام این مانور به روزرسانی و میزان آمادگی تجهیزات و توان امدادی اعضا مدیریت بحران است.

عادل شفیعی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه در حاشیه این مانور، اظهار داشت: این مانور با حضور تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در پارک شرقی به مناسبت سالگرد زلزله آبان ماه سال ۹۶ سرپل‌ذهاب برگزار شد.

وی ادامه داد: رسما این مانور از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد که سناریو آن این است که ساعت ۹:۱۶ دقیقه زلزله فرضی اتفاق افتاده که بعد از آن جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری تشکیل شده و مدیران استان‌ها نسبت به اعزام نیروها و کارهایی که باید در منطقه انجام شود، اقدام کرده‌اند.

شفیعی سنجش میزان آمادگی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوادث و سوانح را هدف اصلی از برگزاری این مانور دانست و گفت: در این مانور چند برنامه از جمله اردوگاه اسکان اضطراری، احداث بیمارستان صحرایی، بحث جست‌وجو و نجات، امدادرسانی دستگاه‌های خدماتی از جمله شرکت آب و فاضلاب، شهرداری، بهزیستی، مخابرات، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و... است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول