اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برخورد با عوامل نابه‌سامانی‌ اخیر بازار مرغ/ کمبود کالاهای اساسی نداریم

رئیس سازمان صمت استان سمنان از برخورد جدی با مسببان نابه‌سامانی‌های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ خبر داد و گفت: در زمینه کالاهای اساسی و ذخایر کالاهای استراتژیک هیچ‌گونه کمبودی در استان مشاهده نمی‌شود.

برخورد با عوامل نابه‌سامانی‌ اخیر بازار مرغ/ کمبود کالاهای اساسی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و دستور معاون اول رئیس جمهور، جلسات کارگروه تنظیم بازار به‌صورت هفتگی و با دستور کار مشخص برای رصد و پایش کالاهای اساسی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در زمینه فراوانی کالاهای اساسی و ذخایر کالاهای استراتژیک هیچ‌گونه کمبودی در استان سمنان و در سطح واحدهای عرضه‌کننده مشاهده نمی‌شود و در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ به ثبات موردنظر رسیده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برخورد جدی با مسببان نابه‌سامانی‌های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ خبر داد و تصریح کرد: با هرگونه عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه کالاهای اساسی به‌خصوص مرغ و تخم مرغ به‌طور جدی برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

تشنه‌دل با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اضافه کرد: در این جلسه گزارشی از وضع کالاهای اساسی در استان توسط بازرسی اتاق اصناف مرکز ارائه و همچنین در زمینه نحوه مواجه با محموله‌های مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی طیور توسط پلیس امنیت اقتصادی و سازمان جهاد کشاورزی گزارشی بیان شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار کارگروه گفت: مقدمات لازم برای هماهنگی به‌منظور خرید میوه شب عید برای استان از طریق مبادی امر در حال انجام است و در خصوص ذخیره‌سازی مناسب و مطلوب کالاهای اساسی و استراتژیک در استان از طریق به‌کارگیری سردخانه‌های مجهز تأکید شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول