اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نظری: مدیران بومی ‌و جوان را به کار بگیرید/مبارزه با فساد انتظار نمایندگان

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خواستار به کارگیری مدیران بومی، جوان و انقلابی در عزل و نصب‌ها از سوی استاندار جدید شد.

نظری: مدیران بومی ‌و جوان را به کار بگیرید/مبارزه با فساد انتظار نمایندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا نظری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار مرکزی اظهار کرد: بعد از استقرار هر دولت تغییر و تحول مدیریتی در بخش‌های مختلف رخ می‌دهد که در دولت سیزدهم هم همین مسیر طی شد.

وی افزود: گرچه زمان طولانی شد اما خوشحالیم که در خدمت یکی از چهره‌های خوش‌نام استان هستیم.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: مدیریت جدید استان باید از ظرفیت‌های موجود و سوابق درخشان خود برای بهتر شدن اوضاع استان بهره ببرد.

نظری ادامه داد: نظر نمایندگان استان بر این بود که حق عزل و نصب مدیران در اختیار قوه مجریه است، مجمع نمایندگان در این مسیر دخالتی نداشته باشد، اما برای اعلام نظر مشورتی اعلام آمادگی کردیم.

وی بیان کرد: بحث مطالبه مورد انتظار مردم را از مدیران خواهیم داشت و مدیران باید پاسخگوی خود در انتصاب‌ها باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: انتظار داریم در عزل و نصب‌ها از جوانان بومی استان استفاده شود و برای مدیریت کادرسازی توجه ویژه قائل شود.

نظری بر لزوم به‌کارگیری مدیران جوان، انقلابی و جهادی خارج از نگاه‌های سیاسی تأکید کرد و ادامه داد: استاندار باید بداند استاندار کل استان است و انتظار می‌رود نگاه فراگیر برای کل استان داشته باشد و در تخصیص امکانات و اعتبارات عدالت را رعایت کند.

وی گفت: پرهیز از پشت میزنشینی، حضور در میدان، مبارزه جدی با اژدهای هفت‌سر فساد، مبارزه با تبعیض از دیگر انتظارات نمایندگان استان از استاندار جدید مرکزی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خطاب به استاندار جدید تأکید کرد: مقاومت در برابر مطالبات زیاده خواهان افراد حقیقی و حقوقی و جریانات سیاسی را از خودتان نشان دهید، اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در استان برای کل استان نسخه بپیچد، پیشنهاد به معنای الزام در پذیرش و اجرا نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول