اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تصویب 723میلیاردتومان اعتبار محرومیت زدایی در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: 723میلیارد تومان اعتبار به منظور رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار، بین پنج بخش آبرسانی، راه روستایی، مدارس، بهداشت و درمان و آبخیزداری در سطح استان توزیع و به تصویب رسید.

تصویب 723میلیاردتومان اعتبار محرومیت زدایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این نشست گفت: در این نشست 723میلیارد تومان از اعتبارات بند (3) جدول (17) قانون بودجه 1400 کل کشور که به منظور رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار پیش بینی شده است، بین پنج بخش آبرسانی، راه روستایی، مدارس، بهداشت و درمان و آبخیزداری در سطح استان توزیع و به تصویب رسید.

مهدی دوستی با بیان اینکه در مجموع 244 پروژه محرومیت زدایی در استان به تصویب رسید، افزود: 95 پروژه با اعتبار 1540میلیارد ریال در بخش مدارس، 117پروژه در بخش بهداشت و درمان با اعتبار 1160میلیارد ریال، 18 پروژه آبرسانی با اعتبار 2435میلیارد ریال، هفت پروژه راه روستایی با اعتبار 674میلیارد ریال و هفت پروژه آبخیزداری و آبخوانداری با اعتبار 1422میلیارد ریال به تصویب رسید.

استاندار هرمزگان عنوان داشت: پروژه های نیمه تمام و قابل خاتمه در سال 1400، در توزیع اعتبارات در اولویت قرار گرفته اند.

دوستی با اشاره به طرح موضوع برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در نشست امروز، گفت: این طرح به منظور بررسی بیشتر به کارگروه های تخصصی عودت داده شد.

همچنین در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان، جایگاه استان در سند آمایش ملی با نگاهی گذرا به طرح آمایش هرمزگان تبیین و تشریح شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول