اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جمع‌آوری دکه‌های مطبوعاتی مستقر در معابر عمومی

نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه صرفا دکه‌های مطبوعاتی در معابر عمومی همدان جمع‌آوری می‌شوند گفت: خوشبختانه اکثر دکه‌های مطبوعاتی شهر همدان در معابر اصلی قرار دارند و نیازی به جمع‌آوری آنها نیست.

جمع‌آوری دکه‌های مطبوعاتی مستقر در معابر عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سعید نظری با بیان اینکه مدیریت شهری همدان توجه جدی و ویژه ای به حوزه فرهنگ و فعالیت‌های این حوزه اثرگذار دارد افزود: رسانه یکی از فعالیت‌های تاثیرگذار و عامه پسند در حوزه ارتقای فرهنگ در جامعه است.

وی گفت: خوشبختانه رسانه‌های همدان جزو برترین‌ و منصف‌ترین‌های رسانه‌های کشور به شمار می روند و مجموعه مدیریت شهری حامی رسانه ها است و به این حوزه توجه ویژه‌ای دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با رد شایعه جمع‌آوری تمام دکه‌های مطبوعاتی از سطح شهر تاکید کرد: ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد از این رو به درخواست شهروندان و مباحث ترافیکی موجود، تعداد معدودی از این دکه‌ها که در معابر عمومی ایجاد مزاحمت کرده‌اند، جمع آوری خواهند شد.

وی گفت: خوشبختانه اکثر دکه‌های مطبوعاتی شهر همدان در معابر اصلی قرار دارند و نیازی به جمع‌آوری آنها نیست.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول