اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

واکسیناسیون دام‌های استان فارس با تلاش بیش از 10 هزار جهادگر انجام شد

مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسیج سازندگی استان فارس، گفت: دام های 698 روستا و 220 منطقه عشایر نشین به کمک 10 هزار و پنجاه و یک جهادگر واکسینه شدند.

واکسیناسیون دام‌های استان فارس با تلاش بیش از 10 هزار جهادگر  انجام شد

فیروز صالحی  قرقانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از شیراز، اظهار کرد: در سال سازندگی و ایجاد اشتغال همراه با گسترش کشاورزی، دامپروری، فراورده های گوشتی و لبنی برای تحقق امر رهبری در این راستا، تفاهمنامه ای  یکساله بین سازمان بسیج سازندگی و اداره کل دامپزشکی استان فارس منعقد گردید و بر اساس این تفاهمنامه از 6 تیر تا اواخر شهریور واکسیناسیون دام های روستایی و عشایری استان فارس انجام شده است.

وی افزود: این دوره واکسیناسیون به منظور دفع بیماری های واگیردار دامی و بیماری های واگیردار بین انسان و دام برای حفظ و توسعه دامپروری انجام شده است.      وی گفت: طی این دوره واکسیناسیون 698 روستا و 220 منطقه عشایرنشین به کمک 10 هزار و پنجاه و یک جهادگر در کنار تکنسین دامپزشکی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.

صالحی افزود: واکسیناسیون حتی در مناطق کم دسترس و سخت دسترس نیز انجام شده است. وی در پایان گفت:  حمایت از دامپروری ها در راستای تامین خوراک دام و واکسیناسیون تا انتهای تاریخ تفاهمنامه  سازمان بسیج سازندگی و اداره کل دامپزشکی استان فارس همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول