اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

درخواست شورای شهر تهران برای مقابله با تخریب گران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخریب‌گری علیه شهرداری در بارندگی‌های اخیر گفت: کلیپی از سال 96 در فضای مجازی منتشر می‌شود و مردم در خانه‌‎های خود فکر می کنند که تهران را آب برده است.

درخواست شورای شهر تهران برای مقابله با تخریب گران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: ما دچار یک غلفت بزرگ در شهرداری هستیم و این غفلت سبب می‎‌شود روایت‏گری را دیگران انجام دهند و شهرداری از خود روایتی نداشته باشد.

وی افزود: شهرداری در این چندروز عملیات بزرگی را انجام داد و 10هزار نفر فعال بودند تا با آب‏گرفتگی مقابله کنند اما کسی خبر ندارد و در عوض کلیپی متعلق به سال 96 در فضای مجازی منتشر می‌شود و مردم در خانه‌‎های خود فکر می کنند که تهران را آب برده است.
 
 نائب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما شهرداری را مقصر می‏‌دانیم، اگر روایت‏گری نکند و همچون یک فرد مظلوم در گوشه‌‎ای بایستد چنین وضعی بروز می‎‌کند. گلایه ما از روابط عمومی شهرداری است که با تخریب‏گران مقابله نمی‎‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول