اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پایان آذر آخرین مهلت پرداخت اصل جرایم رانندگی مازاد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پایان آذر آخرین مهلت برای پرداخت اصل جرایم رانندگی بدون مازاد و ۲ برابری است.

پایان آذر آخرین مهلت پرداخت اصل جرایم رانندگی مازاد

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پایان آذر آخرین مهلت برای پرداخت اصل جرایم رانندگی بدون مازاد و ۲ برابری است، شهروندان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و به روز‌های پایانی آذر موکول نکنند، بعد از پایان فرصت، جریمه‌ها به اصل خود بر می‌گردند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به تداوم اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان گفت: خانواده‌ها برای انتقال فرزندان به مدرسه تا زمان ساماندهی سرویس مدارس نگران جریمه شدن نباشند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: طرح زوج و فرد از روز چهارشنبه دوازدهم  آبان ماه در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان اجرا و در حال حاضر فعال است.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه با تعویض پلاک اینترنتی، ظرف ۱۵ دقیقه پلاک جدید دریافت کنید، افزود: افراد می‌توانند با بارگذاری اطلاعات درخواستی ظرف مدت ۱۵ دقیقه پلاک جدید را دریافت کنند، زمان مراجعه به سایت در ساعت ۸ صبح روزهای کاری است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تأکید بر اینکه تعویض پلاک اینترنتی با نوبت اینترنتی متفاوت است، ادامه داد: در این روش از خدمت، افراد صرفاً می‌توانند بنام شخصی که در وکالتنامه قید شده نقل و انتقال انجام دهند نه بنام اشخاص ثالث.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای اخذ خدمات به سایت‌های سامانه اطلاعات هویتی به آدرس https://sakha.epolice.ir  و پلیس من police-man.ir مراجعه و به صورت اینترنتی تعویض پلاک کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول