اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تزریق 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از تزریق 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به والدین معظم شهدا و جانبازان دارای بیماری‌های زمینه‌ای خبر داد.

تزریق 3 هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی در نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ایثارگران در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان‌های استان تهران به صورت گسترده و با اولویت ایثارگران مبتلا به کرونا انجام شد.

وی گفت: والدین معظم شهدا و جانبازان دارای بیماری‌های زمینه‌ای امسال واکسن آنفولانزا را دریافت کردند و در این خصوص ۳ هزار دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تزریق شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا از شهریورماه آغاز و حداکثر تا اوایل مهرماه به پایان می‌رسد، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت بهداشت و درمان ستاد مرکزی و پایش ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، ایثارگران دارای بیماری‌های زمینه‌ای و با اولویت دریافت واکسن آنفولانزا، شناسایی و کار تزریق بیش از ۳ هزار دوز از این واکسن به آنها پایان یافت.

وی با تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط ایثارگران و والدین معظم شهدا در دوران بیماری کرونا، افزود: باتوجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی مناسب به ایثارگران و خانواده‌های شهدا، تلاش کردیم تا بستر ارتباط غیرحضوری جامعه شریف ایثارگری با بنیاد را ارتقا دهیم.

مرتضوی ادامه داد: توسعه راه‌های ارتباط مجازی، راه‌اندازی میز خدمت و پاسخگویی شفاف و غیرحضوری به ایثارگران و سامانه پیامکی پاسخگویی به ایثارگران، از اهداف اجرای این طرح بود که امروز تا حد مطلوبی از آن محقق شد.

وی خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را مقدس و به فرموده امام راحل (ره) موهبت الهی دانست و بیان کرد: هر خدمتی که از روی اخلاص و عشق در این حوزه صورت می‌گیرد، دعای خیر شهدا را به دنبال دارد و همه ما باید در برابر این مسئولیت پاسخگو باشیم.

به گزارش فارس، نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران با دستور رسیدگی به ۲۶ پرونده مربوط به ایثارگران تشکیل و تصمیمات لازم در خصوص برطرف شدن مشکلات و درخواست های ایثارگران انجام شد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول