اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۳۰ کیلومتر ورودی به شهرها قتلگاه رانندگان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه همچنین محور تهران تا سه راهی سلطانیه تبدیل به بزرگراه می‌شود و متراژ بزرگراه طی سال آینده افزایش خواهد یافت، افزود: درصد عمده‌ای از تصادفات بین جاده‌ای در ۳۰ کیلومتر ورودی شهرها است

۳۰ کیلومتر ورودی به شهرها قتلگاه رانندگان

اصغر اسماعیلی با بیان اینکه همچنین محور تهران تا سه راهی سلطانیه تبدیل به بزرگراه می‌شود و متراژ بزرگراه طی سال آینده افزایش خواهد یافت، افزود: درصد عمده‌ای از تصادفات بین جاده‌ای در ۳۰ کیلومتر ورودی شهرها است و در این راستا براساس بررسی‌های انجام گرفته هدف گذاری به شعاع ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر در اولویت راه و شهرسازی استان است و به بزرگراه تبدیل خواهیم کرد تا از تصادفات جاده‌ای که در ورودی شهر رخ می‌دهد جلوگیری کنیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: در سالجاری دو محور اصلی محور زنجان به تاکستان و زنجان به بیجار آماده تحویل خواهد شد تا ترافیک ایمن داشته باشیم.

وی یاد آورشد: به نسبت استان و مساحتی که راههای استان زنجان دارند در بخش آزاد راهی از متوسط کشوری بالاتر هستیم و در بخش بزرگراهی هم در نرم کشوری قرار داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه کل حوزه استحفاظی استان زنجان آزاد راه دارد، افزود: از ابتدای ورودی استان قزوین به سمت استان زنجان و ادامه آن تا استان آذربایجان شرقی آزاد راه داریم و از نرم کشوری بالاتر است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان از وجود ۳۲۶ کیلومتر راه اصلی، ۹۷۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۳۰ کیلومتر راه روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: هر میزان که پروژه‌های راهسازی در استان ارتقاء می‌یابد به کیلومتر متراژ عدد قبلی بزرگراه اضافه می‌شود و با بهره برداری متراژی از راه‌ها در سال طول بزرگراه‌ها و راه اصلی هم در حال تغییر است.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول