اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کسب مدال طلای جهانی پرورش اندام توسط برادران ارزشمند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: برادران ارزشمند که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی پرورش اندام اسپانیا شرکت داشتند، با کسب 2 مدال طلا برگ زرین دیگری را بر افتخارات استان فارس رقم زدند.

کسب مدال طلای جهانی پرورش اندام توسط برادران ارزشمند

عبدالرحیم خداجو، رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: در روز سوم مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در اسپانیا، ١١ ورزشکار ایرانی در ٨ وزن رشته بیلدینگ به مصاف رقبای قدرتمند خود رفتند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات سه برادر محمد ابراهیم، مهدی و مجتبی ارزشمند به نمایندگی از استان فارس در تیم ملی پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند که موفق به کسب عناوین برتر شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم عنوان کرد: در پایان مسابقات این رشته و در دسته ٨۵ کیلوگرم محمدابراهیم ارزشمند از بین ٢٣ ورزشکار شرکت کننده به نشان طلا دست یافت و مهدی ارزشمند نیز در دسته ٩٠ کیلوگرم با پشت سر گذاشتن ٢٨ رقیب نشان طلای خود را تکرار کرد.

خداجو بیان کرد: همچنین مجتبی ارزشمند دیگر ملی پوش جهرمی حاضر در این مسابقات نیز در دسته ١٠٠ کیلوگرم به مقام ششم دست یافت و از دریافت نشان قهرمانی باز ماند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران در رشته بیلدینگ با ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات جهانی اسپانیان پایان داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول