اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

داروغه‌زاده: «اوج» موج تأثیرگذاری در محتوا و فرم تولیدات سینمایی ایجاد کرد

ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر پیشین جشنواره فیلم فجر گفت: سازمان اوج با حضور پررنگ در جشنواره فیلم فجر توانسته است موجی تاثیرگذار در محتوا و فرم تولیدات سینمای ایران ایجاد کند.

داروغه‌زاده: «اوج» موج تأثیرگذاری در محتوا و فرم تولیدات سینمایی ایجاد کرد

ابراهیم داروغه‌زاده مدیر فرهنگی و معاون نظارت و ارزشیابی اسبق سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه آغاز دومین دهه از فعالیت سازمان هنری رسانه‌ای اوج در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره عملکرد این مجموعه فرهنگی طی ۱۰ سال گذشته اظهار داشت: سازمان هنری رسانه‌ای اوج را می‌توان یکی از کمپانی‌های موفق فیلمسازی و تولید فرهنگی و هنری در ایران دانست که توانسته است در سال‌های فعالیت خود تاکنون موضوعات انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را در قالب آثار سینمایی از جمله فیلم‌های مستند و داستانی و به شیوه و فرمی جذاب و مخاطب‌پسند تولید و خود نیز عرضه کند.

وی با اشاره به اهمیت تاکید سازمان اوج بر کشف و شناسایی استعدادهای جوان هنری از سراسر کشور افزود: به نظر می‌رسد کشف و جذب فیلمسازان جوان و مستعد انقلابی از اقصی نقاط کشور و ایجاد بستر مناسب برای رشد حرفه‌ای این جوانان از جمله کارهای مهم و تاثیرگذار سازمان اوج به ویژه در بخش سینمایی در سال‌های فعالیت این مجموعه بوده است.

معاون پیشین ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی با ارائه یک پیشنهاد برای ادامه روند فعالیت اوج توضیح داد: واردنشدن به منازعات روزمره و معمول جناح‌های سیاسی و حفظ و حراست از اصول انقلاب در محتواهای تولید شده را می‌توان از نقاط قوت سازمان اوج دانست که لازم است بیش از پیش مورد مداقه مسئولان و مدیران آن قرار داشته باشد. 

وی در پایان با اشاره به یک ظرفیت مهم در سازمان هنری رسانه‌ای اوج خاطر نشان کرد: سازمان اوج در سال‌های اخیر با تولیدات سینمایی خود حضور پررنگی در جشنواره فیلم فجر داشته و توانسته است موجی تاثیرگذار در محتوا و فرم تولیدات سینمایی سینمای ایران ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول