اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

افزایش آمار ابتلا به کرونا در بلژیک/ وضعیت واکسینه‌نشده‌ها وخیم است

مدیر بحران مرکز پاسخگویی کوید-19 بروکسل گفته است: «بیشتر افرادی که در بیمارستان‌ها بستری هستند، یا واکسینه نشده‌اند و یا تنها یک دز از واکسن را دریافت کرده‌اند. همچنین افرادی که در وضعیت وخیم به سر می برند اغلب واکسینه نشده‌اند.»

افزایش آمار ابتلا  به کرونا در بلژیک/ وضعیت واکسینه‌نشده‌ها وخیم است

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، بلژیک در روز پنجشنبه جهشی را در تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا گزارش کرد. این تعداد مشابه آماری است که در اکتبر ۲۰۲۰ گزارش شده بوده و سبب قرنطینه در این کشور گردید.

آمار منتشر شده از موسسه ملی بهداشت بلژیک نشان می‌دهد میانگین ۶،۷۲۸  ابتلای روزانه جدید در ۱۴ روز گذشته گزارش شده که نسبت به هفته‌های پیش ۳۶% افزایش یافته‌است. همچنین در هفت روز گذشته ۱۶۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

مدیر بحران مرکز پاسخگویی کوید-۱۹ بروکسل گفته است: «بیشتر افرادی که در بیمارستان‌ها بستری هستند، یا واکسینه نشده‌اند و یا تنها یک دز از واکسن را دریافت کرده‌اند. همچنین افرادی که در وضعیت وخیم به سر می برند اغلب واکسینه نشده‌اند.»

بیشتر از ۸.۶ میلیون نفر در کشور بلژیک، به عبارتی حدود ۷۴% درصد از کل جمعیت این کشور به صورت کامل واکسینه شده‌اند و دولت برنامه‌ای برای قرنطینه جدید ندارد. اما پوشیدن ماسک در بلژیک اختیاری شده‌، که با نزدیک شدن زمستان، این کشور را با موج جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا مواجه کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول