اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

صنعاء: آمریکا موضع واقعی خود درباره صلح در یمن را مخفی می‌کند

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به این اظهارات فرستاده آمریکا گفت، واشنگن در حال مخفی کردن موضع خود در خصوص روند صلح در یمن است.

صنعاء: آمریکا موضع واقعی خود درباره صلح در یمن را مخفی می‌کند

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «تیموتی لندرکینگ» فرستاده آمریکا به یمن جمعه (دیروز) در گفت‌وگویی با روزنامه «الشرق الاوسط» مدعی شد، صنعاء تعهدی واقعی در روند صلح از خود نشان نداده است.

وی بدون اشاره به حملات ائتلاف سعودی و پیامدهای آن، ادعای کرد، این صنعاست که در حال ادامه بحران انسانی در یمن و سنگ‌اندازی در مسیر صلح است.

«حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به این اظهارات لندرکینگ در توییتر خود نوشت، اظهارات لندرکینگ بازتاب اصرار کاخ سفید برای فریب افکار عمومی آمریکا و جهان و بدون شک تلاشی برای مخفی کردن موضع واقعی واشنگتن مبنی بر سنگ‌اندازی در روند صلح است.

وی افزود: بعید نمی‌دانم که این اظهارات نتیجه معاملات واشنگتن با کشورهای ائتلاف متجاوز در مقابل عقب‌نشینی جو بایدن از وعده‌های انتخاباتی خود درباره یمن باشد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول