اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از اختصاص 12میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: سمن‌ها و کانون‌های مساجد طرح‌های خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند.

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ایرج کاظمی‌جو در نشست شورای فرهنگ عمومی بخش دیشموک اظهار داشت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: سمن‌ها و کانون‌های مساجد می‌توانند تا ۳۰ آذر طرح‌های مقابله با آسیب اجتماعی را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ارائه و در صورت تأیید در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 یکی از برنامه‌های کانون‌های مساجد اجرای فعالیت‌های فرهنگی طبق سامانه بچه‌های مسجد است و سرانه کانون‌های مساجد بر اساس فعالیت در این سامانه تعیین می‌شود.

ایرج کاظمی‌جو افزود: طرح ایران قوی با یازده رویکرد اجرایی می‌شود که کانون‌های مساجد با این برنامه‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: طرح ایران قوی شامل رواق فن آوری، کارآفرینی، سرود، نمایش، فیلم، ترنج، قلم، نور، دانش، کتاب، همدلی و رسانه است که کانون‌های مساجد طبق این مؤلفه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی گفت: از دیگر حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ارائه تجهیزات صوتی، تصویری و فرهنگی به کانون‌های فعال مساجد بخش دیشموک با همکاری رابط معین تا پایان سال جاری است.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول