اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازگشایی مدارس متوسطه دوم کرمانشاه از امروز/ حضور دانش‌آموزان سر کلاس اجباری نیست

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امروز دانش‌آموزان متوسطه دوم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رسماً راهی مدرسه می‌شوند.

بازگشایی مدارس متوسطه دوم کرمانشاه از امروز/ حضور دانش‌آموزان سر کلاس اجباری نیست

علی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان متوسطه دوم یعنی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در همه شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رسماً راهی مدرسه می‌شوند.

وی ادامه داد: مدارس کم جمعیت استان از اول مهرماه در روستاها بازگشایی شدند و از امروز هم مدارس شهری آمادگی لازم را برای حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه حضوری شدن مدارس را یکی از مطالبات به حق والدین و دانش‌آموزان دانست و گفت: شورای آموزش مدرسه با حضور نماینده انجمن اولیا تصمیمات لازم را برای چگونگی حضور دانش‌آموزان، ظرفیت کلاس‌ها و گروه‌بندی آن‌ها خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: فضای شاد و غیرحضوری همچنان برقرار است، ولی اولویت آموزش و پرورش بر حضور دانش‌آموزان سرکلاس درس است.

مرادی اضافه کرد: هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان نداریم، مدیران و کادر آموزشی در مدارس حضور دارند و کلاس‌ها از امروز دایر است.

وی در خصوص نظارت بر شیوه‌نامه‌ها، خاطرنشان کرد: تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها حتما در نظارت‌های سرزده بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول