اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

10 لیتر سهمیه جبرانی بنزین واریز می‌شود/ وزارت نفت صادرات نفت را معطل مذاکره نمی‌کند

وزیر نفت گفت: سهمیه بنزین خودروهای شخصی به جای 60 لیتر به 70 لیتر در ماه پیش‌رو افزایش می‌یابد و سهمیه موتورسیکلت‌ها نیز از 25 لیتر به 30 لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

10 لیتر سهمیه جبرانی بنزین واریز می‌شود/ وزارت نفت صادرات نفت را معطل مذاکره نمی‌کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جواد اوجی وزیر نفت امروز پس از پایان نشست اوپک‌پلاس گفت: از ملت عزیز ایران تشکر میکنم که در ماجرای اختلال در سامانه هوشمند سوخت صبوری به خرج دادند و ما نیز در وزارت نفت تمامی تلاش خود را کردیم تا این مشکل در اسرع وقت حل شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده‌اند و امکان عرضه بنزین با دو نرخ آزاد و سهمیه‌ای در آنها وجود دارد.

*10 سهمیه جبرانی بنزین در پایان آبان‌ماه واریز می‌شود

اوجی اظهار داشت: طبق مصوبه دولت سهمیه بنزین ویژه برای جبران مدتی که امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای وجود نداشت در پایان آبان‌ماه واریز می‌شود.

وزیر نفت گفت: بدین ترتیب سهمیه بنزین خودروهای شخصی به جای 60 لیتر به 70 لیتر در ماه پیش‌رو افزایش می‌یابد. و سهمیه موتورسیکلت‌ها نیز از 25 لیتر به 30 لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

*وزارت نفت صادرات نفت کشور را معطل مذاکره نمی‌کند

وی افزود: توفیقات خوبی در صادرات نفت و میعانات گازی ایران رقم خورده است و اتفاق اقدام اخیر آمریکایی‌ها برای مصادره نفت ایران نیز ناشی از عدم توانایی در جلوگیری از فروش نفت ایران بوده است.

اوجی در پایان بیان کرد: وزارت نفت به هیچ وجه صادرات نفت و میعانات گازی را معطل مذاکره نخواهد کرد و ما راهکارهای خودمان را پیش می‌گیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول