اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تساوی خانگی فرش‌آرا مقابل زندی بتن کلاردشت/ مرتضایی: این تساوی برای ما حکم باخت داشت

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در چهارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال به تساوی خانگی رضایت داد.

تساوی خانگی فرش‌آرا مقابل زندی بتن کلاردشت/ مرتضایی: این تساوی برای ما حکم باخت داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عصر امروز در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فرش‌آرا در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان زندی‌بتن کلاردشت بود که در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت.

گل‌های این دیدار را احمدرضا حسن‌پور و محمدرضا رحمان‌نیا برای فرش‌آرا و رحمان سارانی و رضا سپندار برای زندی بتن‌کلاردشت به ثمر رساندند.

این تساوی برای ما حکم باخت داشت 

در پایان این دیدار، سرمربی تیم فرش آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با بیان اینکه نتیجه تساوی برای فرش‌آرا حکم باخت را داشت، گفت: موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم، با وجود تنها هشت بازیکنی که داشتیم تیم حریف که با حداقل ۱۰ بازیکن بازی می‌کرد در برابر ما کم آورد.

مجید مرتضایی با اشاره به فشار تیم فرش‌آرا در نیمه دوم اظهار کرد: در نیمه دوم باید گل‌های بیشتری می‌زدیم و استحقاق ما یک گل نبود. به تیم زندی بتن بابت بازی خوب و مقاومتی که در برابر تیم ما از خود نشان داد، تبریک می‌گویم.  

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون مشکل گل‌زنی فرش‌آرا نیز خاطرنشان کرد: نبود برخی بازیکن‌ها مثل حامد عبداللهی که در همه بازی‌ها برای ما گلزنی می‌کرد قطعا تأثیرگزار است، حضور مصطفی طیبی نیز می‌توانست با دو سه گل از سوی او همراه باشد.

سرمربی تیم فرش‌آرا با تاکید بر اینکه فرش‌آرا مشکل گلزنی ندارد، یادآور شد: ما در همه بازی‌ها گل می‌زنیم و تنها در این دیدار بود که تحت فشار کمبود چند بازیکن مشکل داشتیم.

مرتضایی در خصوص داوری نیز تصریح کرد: یکی دو صحنه مشکوک و تأثیرگذار وجود داشت که باید به نفع ما خطا اعلام می‌شد، باید تصاویر بازی را بررسی کنیم تا نتیجه مشخص شود.

وی درباره‌ از دست دادن امتیازات بازی‌های خانگی نیز گفت: ما با توجه به بضاعت امتیازات خوبی گرفتیم، تیم ما در برابر سه تیم قوی مس سونگون، کراپ و گیتی پسند مغلوب شده است که امیدواریم در دور برگشت این تیم‌ها را نیز شکست دهیم، اما در برابر تیم‌های دیگر عملکرد بهتری داشته‌ایم.

بازی برابر بود و دو تیم موقعیت گلزنی داشتند

سرمربی تیم زندی بتن کلاردشت نیز با بیان اینکه تمامی تیم‌هایی که در مشهد در برابر فرش‌آرا قرار می‌گیرند باید به معنای واقعی فوتسال بازی کنند، گفت: تیم فرش‌آرا ساختاری دارد که با فیرپلی و یک مربی کاربلد سال‌هاست فوتسال خوبی به نمایش می‌گذارد. 

مجید رئیسی افزود: دو تیم فوتسال خوبی ارائه دادند و موقعیت‌های گلزنی داشتند؛ هرکس در سالن بود از تماشای بازی لذت برد و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به دو شکست قبلی زندی بتن خاطرنشان کرد: از مدیرعامل تیم ممنونم که به من و بچه‌ها فرصت داد تا بتوانیم روحیه بچه‌ها را بالا ببریم و خدا را شکر می‌کنیم که یک امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم زندی بتن کلاردشت با اشاره به اولین حضور این تیم در لیگ برتر یادآور شد: تیم ما نوپاست، بعضی از بازیکنانم اولین‌بار است که در برابر فرش‌آرا قرار‌ می‌گیرند و به نظرم بازی برابری بود.

رئیسی در خصوص داوری نیز گفت: در این‌ باره صحبت نمی‌کنم اما به‌طور کلی فکر نمی‌کنم اشتباه تأثیرگذاری از سوی داور بوده باشد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول