اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سردار فدوی: زانو زدن آمریکایی‌ها را بارها دیده‌ایم/ آمریکایی‌ها اعتراف دارند شکست‌خورده میدان هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها اعتراف دارند شکست‌خورده میدان هستند و زانو زدن آنها را بارها دیده‌ایم.

سردار فدوی: زانو زدن آمریکایی‌ها را بارها دیده‌ایم/ آمریکایی‌ها اعتراف دارند شکست‌خورده میدان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار علی فدوی امروز در اجتماع گرامیداشت 13 آبان در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: بیش از ۴۲ سال است که انقلاب اسلامی با موفقیت کامل در حال مبارزه با استکبار و پیروزی بر آنها است و سال‌های طولانی است که دلدادگان انقلاب در سراسر جهان فهمیده‌اند که می‌شود با استکبار مبارزه کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی و دائمی انقلاب، مقابله با شیاطین و مستکبرین و کسانی است که می‌خواهند روند شیطانی بر جهان حاکم کنند، عنوان کرد: مجموعه‌ای سال‌های طولانی تلاش کرد این انقلاب پیروز نشود و وقتی هم که با رهبری امام پیروز شد، تلاش کردند از روز اول انقلاب با آن دشمنی کنند.

وی با اشاره به اینکه امامین انقلاب و رزمندگان و شهدا هیچ‌زمانی در موضع انفعال نبوده‌اند بلکه در وضعیت ابتکار عمل، این راه را رفته و ادامه می‌دهند، افزود: اثر وجودی برخی افراد بعد از شهادت توسعه پیدا می‌کند و نمونه کامل آن حاج‌قاسم است که بعد از حیات ظاهری اثر وجودی شهادت در او پیدا شد و خیلی از مردم دنیا نسبت به او دلدادگی و شناخت پیدا کردند.

فدوی به شکست اخیر آمریکا در سرقت نفتکش ایرانی اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ای شدن این موضوع در آستانه ۱۳ آبان جلوه‌گری بیشترِ «مقابله با استکبار» بود، شیطان بزرگ خودش را ابرقدرت می‌داند و تجلی قدرت نظامی آمریکا، توان دریایی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اولین مأموریت و حضور نیروی دریایی سپاه در سال 66 گفت: طبق آیه صریح قرآن کریم، حزب‌الله بر حزب شیطان پیروز است، دیر نیست که آمریکایی‌ها در انفعال قرار بگیرند و ما در همه مواضع در وضعیت ابتکار عمل قرار بگیریم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی ویژه دانش‌آموزان در برهه‌های مختلف انقلاب اظهار داشت: دانش‌آموزانِ امروز نیز باید همان نقشی که را ایفا کنند که قبلی‌ها ایفا کردند و به دنبال آن پیروزی‌هایی به دست آمد.

فدوی تصریح کرد: ملت نباید به لیبرال‌ها فرصت بدهند که دوباره منشأ کار شوند زیرا آنها باور ندارند اسلام و قوانین قرآن راه نجات‌بخش است و دنبال روال‌های دیگری از جمله غرب‌گرایی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اعتراف دارند شکست‌خورده میدان هستند و زانوزدن آنها را بارها دیده‌ایم.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول