اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معاون اول قوه قضائیه: زمینه اجرای عدالت در همه زمینه‌ها فراهم شده است

معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز قوه قضائیه مبارزه با فساد را به‌طور جدی دستور کار قرار داده و تمام مسوولان دستگاه قضایی در این راستا گام برداشتند.

معاون اول قوه قضائیه: زمینه اجرای عدالت در همه زمینه‌ها فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مصدق در مراسم معارفه مدیر کل جدید دادگستری استان اصفهان، اظهار داشت: باید نتیجه بگیریم روحیه استکبارستیزی به معنای وسیع آن نیاز است در تمام نهادها شکل بگیرد و این مورد در دادگستری به معنای احقاق حق است؛ امروز قوه قضائیه مبارزه با فساد را به‌طور جدی دستور کار قرار داده و تمام مسوولان در این راستا گام برداشتند.

معاون اول قوه قضائیه بیان‌ داشت: امروز باید به سمت ساخت قوه قضائیه هوشمند برویم؛ رسیدگی به پرونده‌های معوقه برایمان رنج‌آور است و باید بیان کنیم زمینه اجرای عدالت در همه زمینه‌ها فراهم شده و امیدوارم به کمک مدیران و مردم این کار صورت بگیرد.

وی افزود: برای مسوولان تعبیر خادم را به کار می‌برم چون نیاز است کارگزاران خدمت به مردم را از نعمت‌های الهی بدانند و این توفیق نصیب هر فردی نمی‌شود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: آقای حبیبی به عنوان قاضی دیوان عالی کشور منصوب می‌شوند و خادمی دیگر سکان هدایت این شهر مقدس را در دست می‌گیرد که سابقه مدیریت‌های طولانی در دستگاه قضا را دارند.

وی تأکید کرد: از مصادیق تحول، جابجایی مدیران است و در این راستا انتظاراتم را برای آقای جعفری ارسال خواهم کرد؛ مهم‌ترین انتظار این است که برنامه عملیاتی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تدوین و تعریف کنند.

انتهای پیام/3649/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول