اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دولت سیزدهم شبکه ملی اطلاعات را محقق کند

استاندار گلستان با اشاره به اینکه شبکه ملی اطلاعات باعث دسترسی مناسب به اینترنت می‌شود ایجاد چنین شبکه‌ای را از مطالبات اساسی خانواده‌ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد در دولت سیزدهم مطالبه مقام معظم رهبری در این خصوص محقق شود.

دولت سیزدهم شبکه ملی اطلاعات را محقق کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه صبح امروز در مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات باعث دسترسی مناسب به اینترنت می‌شود ایجاد چنین شبکه‌ای را از مطالبات اساسی خانواده‌ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد در دولت سیزدهم مطالبه مقام معظم رهبری در این خصوص محقق شود.

* ثواب تولید محتوای مناسب در فضای مجازی کمتر از جهاد فی‌سبیل‌الله نیست

وی تولید محتوای مناسب را در فضای مجازی اولویتی مهم خواند و گفت: ثواب این کار کمتر از جهاد فی‌سبیل‌الله نیست، بنابراین باید به سمت کارهای کیفی در این حوزه بیشتر پرداخته شود.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت این مسئله اشاره کردند اگر رهبر انقلاب نبودم حتما مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم.

زنگانه بر لزوم توجه به الزامات فضای مجازی تاکید کرد و افزود: فضای مجازی علاوه بر فوایدی که دارد می‌تواند آسیب‌زا نیز باشد بنابراین باید نسبت به ساماندهی این فضا اهتمام لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سومین مرحله استانی رویداد تولید محتوا بسیج بهترین فرصت برای ارائه کارهای کیفی است، بیان کرد: نرم‌افزارهای موبایلی، اپلیکیشن و پویانمایی در این رویداد اتفاقات خوبی رقم خواهد زد.

* اگر جنبش تولید نرم‌افزارها و جنبش تولید بازی‌های مناسب را نداشته باشیم ما باختیم/ خوشبختانه در سطح کشور شاهد تولید محتواهای بسیار خوبی هستیم

استاندار گلستان با بیان اینکه بیش از 26 میلیون گیمر(بازیکن) در فضای مجازی داریم، افزود: اکثر این افراد شامل نوجوانان و کودکان هستند اگر جنبش تولید نرم‌افزارها و جنبش تولید بازی‌های مناسب را نداشته باشیم ما باختیم.

زنگانه با بیان اینکه در کشور شاهد ظرفیت‌های بسیار خوبی هستیم، اظهار کرد: خوشبختانه در سطح کشور شاهد تولید محتواهای بسیار خوبی هستیم در صورتی که از آنها به خوبی بهره‌برداری شود و در تولید نرم‌افزارها و پویانمایی‌ها استفاده شود به غنای هرچه بیشتر این موضوعات از نظر محتوایی کمک می‌کند.

گفتنی است در سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان تعداد ۲۰ تیم ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۶ تیم پذیرش شدند.

 ۸۰ نفر در مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان به رقابت خواهند پرداخت، برگزیدگان شرکت‌کننده در این رویداد پس از ۴۸ ساعت رقابت مشخص خواهند شد و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این رویداد در سه بخش پویانمایی، نرم‌افزار و بازی‌های موبایلی تدارک دیده شد.

رمز و نوع محتوای بومی این رویداد به زودی اعلام خواهد شد، رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان در سال‌ ۱۳۹۸ به صورت حضوری برگزار شد اما در سال دوم به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد به صورت غیرحضوری ارسال شد و از نفرات برتر این رویداد تجلیل به عمل آمد.

بیش از ۷۰۰ اثر به مرحله استانی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان که به صورت غیرحضوری ارسال شد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول