اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ماجرای کمبود دارو در بیمارستان امام خمینی سردشت چه بود؟

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت در خصوص تجویز و نیاز بیمار به آمپول نوراپی نفرین در بیمارستان امام خمینی سردشت گفت: در صورت کمبود این آمپول، جایگزینی مشابه برای این آمپول به نام اپی نفرین در بیمارستان وجود دارد (با همان خواص درمانی ) و در صورت نیاز پزشک می‌تواند آن را برای بیمار تجویز کند.

ماجرای کمبود دارو در بیمارستان امام خمینی سردشت چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی  داود آتشی در خصوص فیلم پخش شده از بخش ICU طی ۲ روز گذشته توسط پزشک متخصص داخلی مربوط به یک بیمار و نبود دارو و سرم اظهار داشت : بیمار خانم ۴۵ ساله مبتلا به سرطان پیشرفته معده که از ۲ سال گذشته تحت درمان در برخی از بیمارستان‌های تبریز و تهران بودند که در ۶ آبان ساعت ۱۶ عصر با شرایط وخیم در بخش داخلی زنان در سرویس دکتر جلال جلالت بستری شدند که به علت وخامت حال بیمار، وی به بخش ICU انتقال داده شد.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های کلی و کارشناسی انجام شده این بیمار پروسه درمانی را به طور کامل دریافت کرده‌اند که مدارک، پرونده بستری و درمانی ایشان موجود و در دسترس است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت عنوان کرد: طبق دستورات درمانی دکتر جلالت برای بیمار سرم نرمال سالین و آمپول دوپامین تجویز و مصرف شده و همزمان پک سل خونی نیز بیمار دریافت  و مشکلی از لحاظ سرم نرمال سالین دربیمارستان وجود نداشته است.

آتشی یادآور شد: در خصوص تجویز و نیاز بیمار به آمپول نوراپی نفرین در بیمارستان ، حتی در صورت کمبود این آمپول، جایگزینی مشابه برای این آمپول به نام اپی نفرین در بیمارستان وجود دارد (با همان خواص درمانی ) و در صورت نیاز پزشک می‌تواند  آن را برای بیمار تجویز کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت در خصوص سرم نرمال سالین تصریح کرد: در بیمارستان سردشت سرم نرمال سالین موجود بوده و هست چرا اینکه این بیمارستان دارای بخش دیالیز فعال با تعداد ۲۰ الی ۳۵ بیمار به صورت روزانه است که به طور مداوم سرم نرمال سالین نه تنها برای این بیماران بلکه برای بیماران دیگر نیز استفاده می‌شود.

آتشی در نهایت در خصوص رفتار دکتر جلالت متخصص داخلی بیمارستان سردشت و انتشار فیلم خاطرنشان کرد: ایشان طبق اظهار خودش تحت تاثیر شرایط وخیم بیماری سرطان و جوانی بیمار  قرار گرفته و دچار احساسات شده و مطالبی را اعلام کرده است که طی گفت‌وگو با وی شدیدا اظهار پشیمانی نموده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول