اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری اجتماع باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در سالن شهید بهشتی مشهد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری اجتماع باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل سالن شهید بهشتی مشهد خبر داد.

برگزاری اجتماع باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در سالن شهید بهشتی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری اجتماع باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل سالن شهید بهشتی(ره) مشهد خبر داد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

«باسمه‏ تعالی

مهم‌ترین و دردآورترین مسئله‌ای که ملت‌های اسلامی و غیراسلامی کشورهای تحت سلطه با آن مواجه هستند، موضوع آمریکاست.                                          بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) 

۱۳ آبان نماد استکبار آمریکایی است، نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها، از جمله نسبت به ملت ایران است.
مقام‌ معظم‌ رهبری حضرت‌ آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

جهان دو قرن اخیر شاهد ظلم‌های بی‌شماری بوده که حلقوم مظلومان عالم زیر چکمه مستکبران در هم می‌شکست و صدا آنان از رنج ظلم خاموش می‌شد، این فضای سهمگین با انقلاب مردی از جنس دین و لسان معنویت و بندگی خدا تغییر کرد و جمهوری اسلامی ایران نقطه آغاز دادرسی مستضعفان شد.

نهضت امام خمینی(ره) با همراهی جوانان دانشجو و نوجوانان دانش‌آموز شکل گسترده‌ای گرفت و همراه و همگام با روحانیت بصیر و بیدار، به آبان ماه ۱۳۵۷ رسید تا اتفاق بزرگ سیزدهمین روز آن، رخداد پیروزی را بیش از پیش نزدیک و مسیر انقلاب، با خونین‌تر شدن لاله‌هایش، هموارتر و سپس در ابتدای راه، چهره‌ی استکباری آمریکا را رسوا کند.

امروز و در روزهایی که صدای مظلومیت و شهادت از اقصی نقاط دنیا بلند است و از سوی دیگر، آرمان حیات‌آفرین و امیدبخش انقلاب اسلامی سراسر آن را پر کرده است، جاپای استکبار و استثمار در حال کمرنگ‌ شدن و اضمحلال است. 

خروج ننگین آمریکا از کشور مظلوم افغانستان که البته با صحنه‌های دردناکی از ادامه جنایت‌های آنان همراه بود، هر چند نوید آزادی و استقلال حقیقی را سر می‌داد ولی ترورهای اخیر علیه نمازگزاران شیعه این پیام را منتشر کرد که استکبار و مستکبر هرگز دست از جنایت و شیطنت و فتنه برنمی‌دارد و باید همواره هوشیار، بصیر، بیدار و آماده بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهدای جهان اسلام به ویژه شهدای دانشجو و دانش‌آموز، یاد سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته، از اقشار مردم شهیدپرور و انقلابی مشهدمقدس دعوت می‌نماید در اجتماع باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ستاد مدیریت کرونا در محل سالن شهید بهشتی(ره) واقع در بلوار فردوسی برگزاری می‌گردد، شرکت نموده و ضمن استفاده از بیانات جناب آقای مهندس نظری استاندار محترم خراسان رضوی، نمایش انسجام ملت سلحشور و استکبار‌ستیز ایران اسلامی علیه شیطان بزرگ آمریکا را در اذهان مردم به ویژه برای نسل آینده‌ساز، یادآور و تجدید عهد شود.

ستاد برگزاری مراسم ‌یوم‌الله ۱۳ آبان
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی»

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول