اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اتصال همه جایگاه‌های سوخت گیلان به سامانه‌های هوشمند

مدیرعامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی گیلان از اتصال همه جایگاه‌های سوخت گیلان به سامانه‌های هوشمند خبر داد و گفت: باهمت و تلاش همه‌جانبه شرکت پخش فرآورده‌های گیلان همه جایگاه‌های سوخت استان به مدار برگشتند.

اتصال همه جایگاه‌های سوخت گیلان به سامانه‌های هوشمند

کورش بالادست دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در گیلان اظهار کرد: باهمت و تلاش همه‌جانبه شرکت پخش فرآورده‌های گیلان همه جایگاه‌های سوخت استان به مدار برگشتند.

وی با بیان اینکه سوخت‌گیری در سراسر استان به روال عادلی برگشته است، افزود: همه جایگاه‌های سوخت در گیلان به سامانه هوشمند متصل شده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با بیان اینکه هیچ مشکلی در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد، گفت: در حال حاضر تمامی ۱۲۷ جایگاه‌های سوخت استان فعال هستند. بالادست، در خصوص جایگاه‌های برون‌شهری و صعب‌العبور نیز، گفت: تمامی جایگاه‌های بنزین و نفت گاز در کوهستان، جاده‌ها و شهرها، همه فعال هستند.

​ به گزارش فارس، حدود یک هفته پیش به سبب آنچه از آن به‌عنوان حمله هکرها نام برده می‌شود، جایگاه‌های سوخت سراسر کشور از مدار سرویس‌دهی خارج‌شده بودند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول