اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«ویترین»و «توزیع» از جمله مشکلات ناشران/ همه امیدوار به تزریق کاغذ هستند

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران خراسان رضوی عمده‌ترین مشکل ناشران را نبود کاغذ، گرفتاری‌های توزیع و ویترین دانست و گفت: ناشران امیدوارند به زودی کاغذ به بازار تزریق شود.

«ویترین»و «توزیع» از جمله مشکلات ناشران/ همه امیدوار به تزریق کاغذ هستند

مهدی نصیر‌زاده مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: به دلیل تزریق نشدن کاغذ به بازار و بدقولی واردکنندگان، اغلب ناشران با مشکل مواجه هستند و کارهای جزیی را می‌پذیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه قرار شده ناشران دوباره به سامانه توزیع کاغذ مراجعه و ثبت نام کنند تا از کاغذهایی که به تازگی کشف و باز پس گرفته شده دریافت کنند، عنوان کرد: ناشران شهرستانی بیشتر مشکلاتی از قبیل توزیع، ویترین و فروش دارند؛ در حالی مشکل توزیع در کلانشهرها همانند تهران کمتر است، برای یک کتاب دانشگاهی ممکن است مشکلی نباشد، اما برای کتاب‌های عمومی مشکل شدید در توزیع و ویترین داریم و سنتی عمل می‌کنیم.

نصیرزاده همچنین به فعالیت خوب شهرک چاپ و نشر مشهد اشاره کرد و گفت: با تامین برق شهرک حدود ۷۰ درصد ساخت و سازها انجام و شهرک تقریبا فعالیت را آغاز کرده و افراد مدتی است مستقر شده‌اند. در واقع مراحل ساخت و ساز نهایی در حال انجام است و مشکلی برای فعالیت واحدهای آماده وجود ندارد.

 وی در پایان اصلی ترین مشکل نشر را عدم توزیع کاغذ دانست و عنوان کرد: امیدواریم این مشکل بازار کتاب به زودی با تزریق خوب کاغذ حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول