اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آمادگی سپاه کردستان برای مانع زدایی واحدهای صنعتی و معدنی

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر آمادگی سپاه بیت‌المقدس استان جهت تسهیل‌گری واحدهای استان کردستان تاکید کرد و‌ گفت: سپاه استان این توانایی را دارد تا با کمک به این واحدها در راستای پیشرفت و توسعه استان گام بردارد.

آمادگی سپاه کردستان برای مانع زدایی واحدهای صنعتی و معدنی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علیرضا مدنی در قرارگاه پیشرفت و مانع‌زدایی و جهش تولید که امروز در سالن فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: جایگاه ۲۹ فضای کسب و کار کردستان در سطح کشور اصلا شایسته استان نیست و این میزان باید ارتقاء یابد.

وی افزود: جایگاه مردم دیاری که ۴۲ سال به صورت مستقیم در مقابل با استکبار ایستاده‌گی و مقاومت کرده‌اند خیلی بالاست.

مدنی با تاکید بر اینکه هرجایی که ریسک‌پذیری اتفاق افتاده در نهایت به نتیجه مطلوب دست پیدا کرده‌ایم بیان کرد: باید در راستای توسعه استان و‌مانع‌زدایی از واحدهای صنعتی و معدنی به صورت جهادگونه عمل کرد.

وی افزود: ما در این قرارگاه در تلاشیم تا با پایش و‌ بررسی مشکلات موجود در واحدهای راکد مانع‌زدایی‌های لازم انجام شده و این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: باید به صورت مصداقی پایش و مانع‌زدایی تمام ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی استان تا پایان سال‌جاری انجام شود تا شاهد اشتغال هرچه بیشتر در استان باشیم. 

مدنی بر آمادگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان جهت تسهیل‌گری واحدهای استان تاکید کرد و‌گفت: مجموعه ما این توانایی را دارد تا با کمک به این واحدها در راستای پیشرفت و توسعه جامعه گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه باید حس کمک و‌ همیاری در جامعه در قالب ملی‌گرایی  شکل گیرد افزود: امید است که با برگزاری چنین جلساتی منجر به کسب نتایج مطلوب در جامعه باشیم و پیشرفت هرچه بیشتر را به دنبال داشته باشد.

مدنی اظهار داشت: قوانین دست و پاگیر در جامعه زیاد است که باید آنها را تسهیل کرد و‌ با رفع موانع تولید به اقتصاد استان کمک کرد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول