اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بازرسی: لزوم احیا کارخانه شیر ایلام/ رسانه‌ها فریاد این واحد تولیدی را شنیدند

مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: رسانه‌های استان ورود خوبی به مشکل تعطیلی واحد تولیدی کارخانه شیر در استان داشتند و کارخانه شیر با حمایت‌ها در مسیر زنجیره تولید استان قرار می‌گیرد.

بازرسی: لزوم احیا کارخانه شیر ایلام/ رسانه‌ها فریاد این واحد تولیدی را شنیدند

مهدی اصلانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حمایت از تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و تعطیل شده در استان بر اساس سیاست‌های کلی قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور هدف اصلی ما است.

وی افزود: اگر دستگاه‌هایی که وظیفه‌ای در قبال واحدهای تولیدی داشته‌اند و به وظیفه خود عمل نکرده‌اند، شناسایی شده و بر اساس بخش نامه ترک فعل، برخوردهای لازم نیز با این دستگاه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: مشکلات واحدهای تولیدی باید در قالب کارگروه‌های تخصصی بررسی شوند و باید پرسید که این واحدها و از جمله واحد کارخانه شیر که سرمایه گذاری میلیاردی کرده است چرا حاضر است واحدش، تعطیل شود و سرمایه‌اش در اینجا بخوابد و ضرر بدهد.

اصلانی یادآور شد: به جای اینکه به دنبال این باشیم که واحدهای جدید از استان‌های دیگر تازه بیایند و کار جدیدی را شروع کنند، باید واحدهایی که در استان موجود هستند را فعال کنیم، اگر این واحدهای فعال از استان بروند ذهنیت فرار سرمایه گذار از استان ایجاد می‌شود و تاثیرات منفی بسیاری برای جذب سرمایه گذار در  آینده خواهد داشت.

مدیرکل بازرسی استان ایلام تصریح کرد: برخی واحدهای تولیدی، مدیریت لازم را برای انجام کار ندارند و البته باید کمک و مشاره لازم به این  واحدها از سوی دستگاه‌های متولی انجام شود تا این سرمایه‌ها فعال شود و در مسیر تولید قرار گیرد و مشکلات آنها حل کرد.

وی بیان کرد: بر اساس توضیحات نماینده این شرکت، این واحد درصدد است که خط تولید پنیر پیتزا و لاکتیکی و خط تولید آب میوه را راه اندازی کند که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز، تسهیلات لازم را با توجه مصوبات شورای توسعه امنیت پایدار غرب و شرق کشور که ابلاغ شده است و شرایط خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است، از این ظرفیت و تسهیلات تبصره ۱۸ حمایت‌های لازم را داشته باشند و همچنین با نگاه به طرح تامین شیر و بخش شیر صنعتی در استان، در واقع کارخانه به سمت قابلیت‌های استان هدایت شود و در مسیر زنجیره تولید استان قرار گیرد.

اصلانی بیان کرد: رسانه‌های استان ورود خوبی به مشکل تعطیلی این واحد تولیدی در استان داشتند و پیگیر مطالبات مردم در حوزه تولید و حمایت از تولید بوده و در این زمینه دغدعه دارند، مدیران هم همراهی می‌کنند و این نگاه در استان وجود دارد و پیگیری‌هایی که حوزه دادستانی و دادگستری استان دارند امید است که این موضوع در جلسه در کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح و مشکلات این واحد تولیدی مرتفع شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول