اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

دعوتید به محافل «یاد امام و شهدا» +نشانی

بیش‌ترین محفل «امام و شهدا» در روز پنج‌شنبه 13 آبان ماه جاری در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

دعوتید به محافل «یاد امام و شهدا» +نشانی

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، روزهای منتهی به آخر هفته در گلزار شهدا مراسم‌هایی به یاد و نام شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت برپا می‌شود که در ادامه به برخی از این محافل نورانی مزین به نام شهید اشاره می‌شود:

با این ستاره‌ها همراه با روایتگری خاطرات شهدا

با عنوان مناجات در بزرگ‌ترین گلزار شهدای جهان به همراه روایتگری خاطرات شهدا با سخنرانی حجت الاسلام روح‌الله ترابی و مرثیه‌سرایی احمد واعظی برپا می‌شود.

این محفل مزین به نام شهدا روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در قطعه ۴۰ بهشت زهرا و با حضور عاشقان به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

مراسم ششمین سالگرد شهید ظهر عاشورا

مردم شهر تبریز ششمین سالگرد شهید مدافع حرم وحید نومی گلزار را در حسینیه اعظم گلزار شهدای وادی رحمت در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه جاری گرامی می‌دارند.

این مراسم از ساعت ۱۵:۳۰ شروع و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت. سخنران مراسم ششمین سالگرد شهید ظهر عاشورا، سردار رحیم نوعی اقدم است و مهدی خادم آذریان به مرثیه‌ سرایی می‌پردازد.

استقبال از خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه صنعتی اصفهان

مراسمی با عنوان «آیین وصال» با هدف تکریم و استقبال از خانواده دانشجوی شهید حسین شکرائیان (شهید شناسایی شده دانشگاه صنعتی اصفهان) روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ برپا خواهد شد.

سخنران این مراسم سردار فرحیان است و سیدرضا نریمانی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در وصف شهدا به مرثیه‌سرایی می‌پردازد. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به بهشت شهدای گمنام دانشگاه صنعتی اصفهان مراجعه کنند.

مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع حرم روح الله قربانی

سخنران مراسم سالگرد شهید مدافع حرم، روح الله قربانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی خواهد بود و ذاکران اباعبدالله الحسین (ع)، محمدحسین پویانفر و سیدامیر حسینی با نواهای حسینی گرمابخش این محفل خواهند بود. 

همچنین در این مراسم، احمد بابایی از شاعران آیینی به شعرخوانی خواهد پرداخت. مراسم سالگرد شهید مدافع حرم روح الله قربانی روز پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۵ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قطعه ۵۳ برگزار می‌شود.

در این مراسم، سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی نیز گرامی داشته خواهد شد.

پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد اتابه 

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله اعظم (عج) در پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد اتابه سخنرانی خواهد کرد.

این مراسم امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه) با مداحی سجاد قاسمی از ذاکران اهل بیت (ع) از ساعت ۱۴ در شهر صومعه‌سرا مقابل مسجد جامع و گلزار شهدای گوراب زرمیخ بر پا می‌شود.

مراسم سالگرد شهدای تیپ حضرت سیدالشهدا (ع)

مراسم سالگرد شهدای تیپ حضرت سیدالشهدا(ع) نیز از ساعت ۱۴ در قطعه ۵۳ بهشت زهرای تهران برپا می‌شود. سخنرانی این مراسم بر عهده حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی از خطبای تهران است. محمدحسین پویانفر، سیدامیر حسینی و پیام کیانی نیز از مرثیه‌سرایان این محفل نورانی خواهند بود.

به گزارش فارس، تمام این مراسم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول