اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جاساز موادمخدر زیر بار کاشی/ جزییات کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در گلستان

جانشین انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان موفق شدند در یک عملیات پلیسی ۱۸۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

جاساز موادمخدر زیر بار کاشی/ جزییات کشف ۱۸۱ کیلوگرم تریاک در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرزاد تاجره  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مینودشت پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از سوداگران مرگ شدند.

وی تصریح کرد: طی بررسی های تخصصی مشخص شد متهمان قصد جابجایی مواد افیونی در پوشش بار کاشی دارند که با سرعت عمل و تلاش ماموران خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در بازرسی از این کامیونت، ۱۸۱ کیلو تریاک کشف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی شهرستان مینودشت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و توسعه گشت‌های انتظامی موفق شدند اعضای باندی که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

 

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون هشت تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که شاهد افزایش هفت درصدی کشف بوده‌ایم.

جانشین انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۷۷ نفر قاچاقچی در این مدت دستگیر شدند.

تاجره بیان کرد: در‌این مدت یک هزار‌ و ۴۸۲ نفر‌ خرده‌فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند که شاهد رشد ۳۵ درصدی بوده‌ایم.

وی افزود: در موضوع قرص‌های غیرمجاز موفق شدیم در این مدت بالغ بر ۱۷۰ هزار انواع قرص غیرمجاز را کشف کنیم و بیش از ۲۱۵ هزار سی‌سی از انواع شربت‌های غیرمجاز نیز کشف شده است.

جانشین انتظامی گلستان بیان کرد: ۲۹ واحد صنفی طی این مدت پلمب شده و ۵۲ دستگاه خودرو توقیف شده و ۱۳ باند که در امر قاچاق موادمخدر فعالیت داشتند متلاشی شدند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول