اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برخورد قاطع پلیس با خودروهای دارای لامپ زنون و غیر استاندارد

سرپرست پلیس راه شمال استان از برخورد قاطع پلیس با خودروهایی که از لامپ های زنون و غیر استاندارد استفاده می کنند، خبر داد.

برخورد قاطع پلیس با خودروهای دارای لامپ زنون و غیر استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی خمر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد قاطع عوامل پلیس راه با خودروهای متخلفی که از لامپ زنون و غیر استاندارد درشب هنگام در زمان رانندگی استفاده می نمایند، صورت می گیرد.

وی افزود: تعدادی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر مبادرت به تعویض چراغ های جلو و عقب (مه شکن) و چراغ های جانبی خودرو نموده و از لامپ های زنون با توان تابش بالاو یا با اشکال و رنگهای نا متعارف استفاده می کنند به طوری که شدت نور بالای این دسته از لامپ ها موجب خیرگی چشم سایر رانندگان می شود.

سرپرست پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  در این حین بعضا این اقدام رانندگان متخلف، باعث حوادث رانندگی دلخراش خصوصا در شب ها می شود لذا برابر بند 94 ماده یک آیین نامه راهنمایی و رانندگی در خصوص نقص فنی وسیله نقلیه با این دسته از رانندگان متخلف برخورد قاطع مطابق قانون صورت می گیرد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول