اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدمحمدرضا یوسفى: از انقلاب دفاع کنید

شهیدمحمدرضا یوسفى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است « در خط امام باشید و با تمام وجود انقلاب را یارى کنید».

شهیدمحمدرضا یوسفى: از انقلاب دفاع کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

3035/ تبرک لحظاتمان با شهیدمحمدرضا یوسفی؛

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام على الحسین و على على بن‌الحسین و على اولاد الحسین و على اصحاب الحسین.

الهى من بدم اما تو خوبى، الهى من گنهکارم اما تو غفورى، خدایا من عهدشکنم اما تو رحیمى، خدایا من ناچیز و محدودم اما تو نامحدودى، خدایا من ضعیفم اما تو قادر و علیمى، خدایا تو را به خاتم پیامبران به پهلوى شکسته زهرا(س)، به سر بالاى نیزه امام حسین(ع)، به حلق شکافته على اصغر(ع) امام حسین(ع) من گنهکار را به پیش خود بخوان این خار را با گلها ببر، پروردگارا من می‌دانم که لیاقت لقاء تو را ندارم اما به جود و کرمت امیدوارم و هرگز از درگاه تو ناامید نخواهم شد.

پدر و مادر عزیزم، خواهران و برادران گرامی‌ام، اگر من کشته شدم از خدا بخواهید مرا جزء شهیدان به حساب آورد و از او براى من طلب مغفرت کنید، از شما می‌خواهم در مرگ من گریه نکنید بلکه گریه کنید تا اشک‌هایتان سیلابى و فریادتان طوفانى و لرزش قلبتان زلزله‌اى باشد و صدام و اربابانش را نیست و نابود کند، آرى گریه کنید اما نه براى مردن من، بلکه براى اینکه چشم منافقان را کور کنید و به آنها بگویید ما براى کشته شدن فرزندمان گریه نمى‌کنیم بلکه به خاطر جا ماندن از او گریه می‌کنیم.

مادرم، پدرم مبادا از خود بی‌تابى نشان دهید و ناامید نشوید، در خط امام باشید و با تمام وجود انقلاب را یارى کنید، از خدا بخواهید توفیق سربازى امام زمان(عج) را نصیبتان کند و شما را به سربازى بپذیرید، اگر بخواهید سرباز امام زمان(عج) شوید باید نایب او را یارى کنید و زمینه‌ساز حکومت آقاامام زمان(عج) باشید.

حتى یک دقیقه از وقت خود را بیهوده تلف نکنید و در حین تعلم به تهذیب خودتان بپردازید، از مسائل اجتماعى غافل نشوید و صحنه را خالى نکنید، قدر موقعیت خودتان را از یاد مبرید که در چه زمان بابرکتى قرار گرفته‌اید، جبهه‌ها را فراموش نکنید و همین گونه که در سنگر علم هستید در سنگر جهاد هم فعال باشید.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول