اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بازگشت ۱۷ واحد مرغداری به چرخه تولید بعد از 20 سال در زرند

فرماندار زرند گفت: با هدف تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم و با نگاه مثبت مسئولان مرتبط در سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر حمایت از تولید داخلی، تمام ۱۷ واحد مرغداری روستای ده‌عباس در شهرستان زرند بعد از تعطیلی ۲۰ ساله به چرخه تولید باز گشتند.

بازگشت ۱۷ واحد مرغداری به چرخه تولید بعد از 20 سال در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، علی صادق‌زاده امروز اظهار داشت: در سفر یک‌روزه معاونت امور دام جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران مرتبط ضمن برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرغداری‌های راکد این شهرستان سپس بازدید میدانی از مرغداری‌های روستای ده‌عباس انجام شد که این واحدها به علت سنتی بودن و عدم مجوزهای قانونی قریب ۲۰  سال  تعطیل شده بودند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با نگاه مثبت مسئولان مرتبط در سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر حمایت از تولید داخلی مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت و تمام ۱۷ واحد مرغداری بعد از تعطیلی ۲۰ ساله به چرخه تولید باز گشتند.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: با فعال شدن این واحدهای تولیدی پس از چند سال تعطیلی متوالی در مجموع سالانه ۲۰۰ هزار قطعه جوحه‌ریزی دارند و سالانه بیش از ۳۶۰ تن مرغ تولید و روانه بازار می‌شود و قریب ۱۰۰ نفر بطور مستقیم ایجاد شغل می‌شود.

فرماندار زرند گفت: کلیه نهاده‌های مورد نیاز این مرغداری‌ها  توسط امور دام جهاد کشاورزی مطابق زمان‌بندی تامین می‌شود.

انتهای پیام/80022/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول