اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بهره‌برداری از 5 منزل مسکونی ویژه محرومین در فراشبند

در سفر فرمانده سپاه فجر به شهرستان فراشبند، ۵ باب منزل مسکونی ویژه محرومین منطقه دژگاه فراشبند که به همت گروه جهادی شهدای فراشبند و بسیج سازندگی سپاه فراشبند احداث شده بود، تحویل نیازمندان بهره بردار ارائه شد.

بهره‌برداری از 5 منزل مسکونی ویژه محرومین در فراشبند

به گزارش خبرگزاری فارس از فراشبند، فرمانده سپاه فجر فارس به همراه رئیس سازمان بسیج سازندگی و اعضای شورای اداری شهرستان فراشبند از پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان بازدید کردند.

در سفر یک روزه سردار بوعلی به شهرستان فراشبند، ۵ باب منزل مسکونی ویژه محرومین و نیازمندان منطقه دژگاه فراشبند که به همت گروه جهادی شهدای فراشبند و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه فراشبند احداث شده بود، تحویل نیازمندان بهره بردار گردید.

جهت ساخت این منازل مسکونی حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است که تمام هزینه های احداث توسط گروه جهادی و خیرین تامین شده است.

در ادامه این سفر از چند پروژه عمرانی محرومیت زدایی منطقه دژگاه بازدید و ۹ قلم لوازم خانگی، لوازم تحریر و هدایای نقدی به دانش آموزان منطقه به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند منطقه دژگاه شهرستان فراشبند اهدا شد.

لازم به ذکر است گروه جهادی شهدای فراشبند و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند، در ۱۸ ماه گذشته احداث ۲۷ پروژه منزل مسکونی را آغاز کردند که ۵ باب آن امروز با حضور سردار بوعلی تحویل نیازمندان شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول