اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی | از کشف ۱۰۶ کیلو تریاک تا توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر مجاز

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 106 کیلو و 700 گرم تریاک از یک سواری پراید خبر داد و گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی | از کشف ۱۰۶ کیلو تریاک تا توقیف ۲ هزار قطعه مرغ غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان حرفه‌ای در محورهای فرعی شهرستان بیرجند، موضوع را پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی به یک سواری پراید که در یکی از محلات شهرستان بیرجند پارک بود مشکوک شدند و خودرو را بازرسی کردند که در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۵ کیسه حاوی ۱۰۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید تصریح کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی و ارتقای سطح اشرافیت اطلاعاتی خود هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کشف انواع البسه خارجی قاچاق در بیرجند        

«جواد بخشی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از اتوبوس انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۳۶ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بخشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیات پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

دستگیری سارق ۲ خودروی پراید در طبس

سرهنگ «فاضل مریمی» فرمانده انتظامی شهرستان طبس اظهار داشت: با وقوع ۲ فقره سرقت خودرو در محدوده شهر طبس بلافاصله شناسایی عوامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و با تلاش بی‌وقفه، متهم را که با یک دستگاه خودروی مسروقه در حاشیه شهر در حال تردد بود، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند و در یک اقدام پلیسی خودروی وی را متوقف و سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه سرقت شد ولی در نهایت با روبه رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات توسط مأموران، لب به اعتراف گشود و به یک فقره سرقت خودروی دیگر نیز در شهرستان طبس اعتراف کرد.

مریمی با بیان اینکه سارق پس از سرقت با جداسازی اموال با ارزش خودروها آن‌ها را در حاشیه و بیابان‌های اطراف شهر رها می‌کرد، تصریح کرد: ماموران در این رابطه ۲ خودروی سرقتی کشف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف کامیون حامل ۲ هزار قطعه مرغ غیر مجاز

سرهنگ «محمود زال‌بیگی» در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۶ نیمبلوک شهرستان قاین هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از کامیون ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

زال‌بیگی در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد٬ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول