اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اقبال پرشور از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان‌جنوبی

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی گفت: فردا آخرین مهلت ثبت‌نام برای نخبگان حوزه فضای مجازی است تا مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج بیش از پیش پر شورتر شود.

اقبال پرشور از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان‌جنوبی

سجاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: اولین رویداد سراسری تولید محتوای این سازمان سال ۹۷ به صورت کشوری و در سال بعد از آن در سطح استانی نیز علاوه بر رقابت‌های کشوری برگزار شد که در این سال تیم نرم‌افزار موبایلی خراسان‌جنوبی در کشور دوم شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز از روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ تا روز جمعه ۱۴ آبان‌ماه سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج در بخش‌های بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی به مدت ۴۸ ساعت با حضور شرکت کنندگان و داوران برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها به مرحله کشوری که اواخر آبان در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی هدف از برگزاری این رویداد را اطاعت از فرامین رهبری در زمینه تولید محتوای ارزشی و ایرانی در بستر فضای مجازی اعلام کرد و ادامه داد: با برگزاری این رویداد به طور حتم تیم‌های مستعد در بخش‌های مختلف شناسایی می‌شوند که می‌توان از آن‌ها در زمینه‌های مورد نیاز حمایت و بهره‌گیری کرد.

پرداختن به نیازهای خراسان‌جنوبی

به گفته وی در این رویداد به طور حتم در محتواهای تولیدی به نیازها و چالش‌های استانی نیز پرداخته خواهد شد تا به توان از این طریق چالش‌ها و دغدغه‌های پیش رو را برطرف کرد، علاوه براین به طور حتم در عرصه‌های در نظر گرفته شده آینده دیجیتال هم لحاظ خواهد شد.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی با اشاره به هزینه‌های بسیاری که برگزاری این رویداد برای استان در پی داشته است، اضافه کرد: اما قصد بر این است که رویداد تولید محتوای هر ساله برگزار شود و طی سال گذشته نیز به دلیل اپیدیمی جهانی کرونا برگزار نشد.

رضایی از همکاری دستگاه‌هایی همچون بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری، دانشگاه صنعتی بیرجند، مرکز رشد دانشگاه صنعتی بیرجند، صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان و غیره در برگزاری این رویداد قدردانی کرد.

۴۸ ساعت رقابت تنگاتنگ

«فرامرز کمیلی» مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی گفت: مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج در بخش‌های بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه وپویانمایی ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در این رویداد پس از ثبت‌نام و گزینش برای حضور در این رویداد سراسری که تولید محتوای آن از سوی مرکز تعیین می‌شود با حضور داوران ۴۸ ساعت فرصت دارند تا محتوای تعیین شده را تولید کنند.

وی مطرح کرد: نفرات و تیم‌های برتر برگزیده در مرحله استانی ۲۶ تا ۲۸ آبان‌ماه در تهران با برگزیدگان ۳۲ استان دیگر رقابت می‌کنند.

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی افراد و تیم‌های مستعد فناور بسیجی در نقاط مختلف کشور دانست و ادامه داد: حضور منتخبان مرحله استانی به کشوری نیز فرصت مناسبی برای بهره‌گیری از دانش و تجربه دیگر شرکت‌کنندگان از اقصی نقاط ایران است.

کمیلی با اشاره به این که در دومین مرحله کشوری این رویداد طی سال گذشته خراسان‌جنوبی رتبه دوم کشور به دست آورد، اضافه کرد: با اینکه حمایت از نخبگان و مستعدان این حوزه کمتر است اما تلاش‌ها و اقبال خود شرکت کنندکان  سبب شد تا خراسان‌جنوبی در کشور حائز رتبه برتر شود.

وی به ثبت‌نام ۷ تیم تا امروز سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج اشاره و همراه داشتن کارت واکسیناسیون و یا تست پی سی آر را از الزامات دانست و ادامه داد: حوزه فناوری استان یعنی بنیاد نخبگان و پارک عمل و فناوری خراسان‌جنوبی هم قول حمایت از برگزیدگان این رویداد بزرگ را داده‌اند.

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی اضافه کرد: جوایز تیم‌های برتر هر بخش شامل ۶۰ میلیون ریال + لوح تقدیر و حمایت، تیم‌های دوم: ۴۰ میلیون ریال + لوح تقدیر و حمایت و تیم‌های سوم: ۳۰ میلیون ریال + لوح تقدیر و حمایت است.

انتهای پیام /۳۶۳۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول