اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اخلال‌گران نظام توزیع آرد و نان صومعه‌سرا بازداشت شدند

دادستان صومعه‌سرا بابیان اینکه اخلالگران در نظام اقتصادی از تیغ عدالت رهایی نخواهند یافت، گفت: عاملان اخلال در نظام توزیع آرد شهرستان صومعه سرا بازداشت شدند.

اخلال‌گران نظام توزیع آرد و نان صومعه‌سرا بازداشت شدند

هادی بشری امروز در در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با بیان اینکه ضعف در نظارت و کنترل از سوی حوزه‌های بازرسی منجر به این شده که عده‌ای با سفره مایحتاج مردم هم نان درروغن کنند، اظهار کرد: در رفع مشکلات و کوتاهی‌های موجود در این بخش با احدی تعارف نداریم. 

وی با تاکید بر این مهم که همه متولیان نظام توزیع و تولید نان در نانوایی‌ها باید درعرضه نان با کیفیت، بهداشتی، سالم و افزایش رضایتمندی مردم با جدیت عمل کنند، گفت: یکی از کارمندان صنعت، معدن تجارت و اتحادیه آرد و نان شهرستان صومعه سرا به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی مردم (آرد) بازداشت شدند. 

دادستان انقلاب صومعه‌سرا با توجه به تحقیقات صورت گرفته و نظر به کمبود شدید آرد در این شهرستان که منجر به تعطیلی بسیاری از نانوایی‌های سطح این شهرستان شده بود، تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و شناسایی عامل و عاملین آن، یکی از کارمندان اداره  صنعت، معدن تجارت و اتحادیه آرد و نان شهرستان به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (آرد) به منظور کمبود عرضه آن، پرداخت و دریافت رشوه و اعمال پذیرش و نفود بر خلاق حق و مقررات قانونی در یوم جاری بازداشت شدند. 

بشری با بیان اینکه تاکیدات و مصوبات در جلسات نظارت بر اصناف، بازار و اقلام اساسی باید تسهیل در نیازمندی‌های اساسی، مردم از جمله آردو نان را فراهم کند، افزود: نان یک کالای استراتژیک بوده و وظایف دستگاه‌های نظارتی در امور آرد و نان تعیین شده و بارها در جلسات مختلف این تذکرها داده شده و باید این اخلال به پایان برسد ودست دلالان با ارزاق عمومی مردم قطع گردد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول