اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ابتدا حداقل‌ها را در استان محقق شود، سپس وزارت بهداشت حمایت می‌کند

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: باید بتوان نیروهای طرحی را در استان ماندگار کنید، ابتدا باید حداقل‌ها در استان محقق شده باشد که بعدازآن قطعاً وزارت بهداشت حمایت‌ها را خواهد داشت.

ابتدا حداقل‌ها را در استان محقق شود، سپس وزارت بهداشت حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی برگزار و سید جواد پورنقی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معرفی و از زحمات سید احمد هاشمی نیز قدردانی شد.

علیرضا رحیم نیا در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد اظهار کرد: سرمایه اصلی هر دانشگاهی نیروی انسانی است، اگر می‌خواهید دانشگاه استان گسترش پیدا کند باید اقداماتی در جهت ماندگاری نیروهای متخصص و فوق تخصص بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه باید بتوان نیروهای طرحی را در استان ماندگار کنید، گفت: ابتدا باید حداقل‌ها در استان محقق شده باشد که بعدازآن قطعاً وزارت بهداشت حمایت‌ها را خواهد داشت.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به اینکه برخی صحبت‌ها شایان این موضوع بود که تعدادی از دستگاه‌ها همراه هم نیستند و باعث هدر رفتن وقت می‌شوند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مربوط به استان است و تمام مشکلات درمانی قطعاً از عهده رئیس دانشگاه برنمی‌آید، بلکه باید یاری وجود داشته باشد، تا از هدر رفت وقت جلوگیری شود.

وی یادآور شد: امید است که روزی اینجا برسیم که گزارش حاکی از این باشد که پیشرفت‌های خوبی در جهت پیگیری‌ها صورت گرفته باشد.

سرنوشت جامعه درگرو نقش‌آفرینی مدیران در دوره تصدی مسئولیت‌هاست

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی نیز در اظهار کرد: مسئولیت‌ها امتحان‌های الهی است که سرنوشت جامعه ما و سرنوشت اخروی ما درگرو نقش‌آفرینی که در دوره تصدی مسئولیت داریم.

وی با اشاره به اینکه مسئول بودن و کارمند بودن یک مجموعه سرنوشت آخرت فرد را مشخص می‌کند، ادامه داد: فرمانده میدان جنگ امروز عوض می‌شود، در این میدان همه باید کمک کنند زیرا ویروس کرونا جنگی را تحمیل کرد.

حجت‌الاسلام نوری گفت: از زمان شیوع کرونا، پزشک، پرستار، کادر درمان در کنار فعالیت در بیمارستان نگران از درگیری اطرافیان و خانواده‌اش دارد اما در استان خراسان‌شمالی بسیاری از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

وی یادآور شد: امید است که در ادامه روند کار دکتر هاشمی، رئیس جدید نیز کار را باقدرت ادامه دهند که به پایان سال برسیم به پایان کار ویروس هم برسیم.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که کادر درمان را یاری کنند، از تزریق واکسن خودداری نکنند، شایعات از طرف افرادی مطرح می‌شود که تخصص لازم را ندارند.

وی گفت: با تغییر مدیریت‌ها، سنگر تغییر می‌کند، از سیستم خارج نمی‌شوند، یک سرمایه برای استان هستند، مدیریت جدید هم از تجربیات مدیریت قبلی بهره خواهد برد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول