اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

قطعی گاز 8 هزار مشترک دهلرانی به دلیل تعمیر خطوط انتقال

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: هشت هزار مشترک در شهر دهلران و بخش‌های موسیان و مرکزی در معرض قطعی گاز هستند چرا که خط انتقال گاز از استان خوزستان به دهلران تعمیر می‌شود.

قطعی گاز 8 هزار مشترک دهلرانی به دلیل تعمیر خطوط انتقال

مجید عسگری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هشت هزار مشترک در شهر دهلران و بخش‌های موسیان و مرکزی در معرض قطعی گاز هستند چرا که خط انتقال گاز از استان خوزستان به دهلران تعمیر می‌شود.

وی افزود: ممکن است کار تعمیر خطوط انتقال سه روز طول بکشد لذا در این مدت نیاز است آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: سوخت جایگزین برای واحدهای خبازی و مرغداری‌های زیر بار نیز تدارک دیده شده تا مشکلات جدی برای آنها به وجود نیاید.

وی افزود: تمهیدات لازم در شهر دهلران و مناطقی که گاز قطع می‌شود، اندیشیده شده و واحدهای خبازی با ظرفیت کامل کار می‌کنند، چند واحد خبازی دیگر نیز با سوخت جایگزین برای پخت نان تدارک دیده شده و از مردم می‌خواهیم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

عسگری همچنین بر ضرورت پیگیری و تکمیل واریانت کارخانه گچ و تکمیل و حذف نقاط حادثه خیز قبل از روستای بیشه دراز و پیمان سپاری واریانت نصریان تاکید کرد و گفت: شانه سازی جاده ها به ویژه در دشت عباس مدنظر باشد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول