اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جاده ورودی تنگ چنار بزودی بهسازی و تکمیل می شود/ سی میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان

استاندار یزد در بازدید سرزده از محور پر حادثه تنگ چنار در شهرستان مهریز از تکمیل و بهسازی ورودی این محور تا بیست روز آینده خبر داد.

جاده ورودی تنگ چنار بزودی بهسازی و تکمیل می شود/ سی میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، محورهای روستایی در استان یزد از جمله مسیرهای پرحادثه و نا ایمن در سطح استان به شمار می روند و بیشترین حوادث ترافیکی نیز در این محورها رخ داده و خانواده های بسیاری را داغ دار کرده است.

یکی از این محورها مسیر ورودی شهرستان خاتم به شهرستان مهریز که از روستای تنگ چنار می گذرد در این سال ها حوادث ترافیکی متعددی داشته و روز گذشته بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

مشکلات و حوادث ناگوار ترافیکی در این مسیر که تاکنون افراد  زیادی را راهی بیمارستان و خانواده های زیادی را عزادار کرده باعث شد که استاندار یزد شب گذشته(هفتم آبان ماه) برای رفع مشکلات ترافیکی این محور مدیران دستگاه‌های متولی را فرا بخواند.

مهران فاطمی با تاکید بر تکمیل هرچه سریعتر این مسیر و رفع اشکالات ترافیکی اظهار داشت: مقرر شده ظرف مدت یک هفته توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مسیر یک کیلومتری ورودی تنگ چنار آسفالت شود.

وی با بیان اینکه در بررسی ها مشخص شد جدول گذاری و علائم از نیازهای جدی در این محور است عنوان کرد: جدول گذاری مسیر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظرف مدت بیست روز انجام می شود و نتیجه کارهای انجام گرفته نیز بررسی و رصد خواهد شد.

استاندار یزد با اشاره به حضور در بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز و عیادت از مصدومان تصادف دیروز دهستان تنگ چنار، اظهار کرد: همچنین بازدیدی از بخش‌های مختلف بیمارستان صورت گرفت که تکمیل طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در آینده نزدیک انجام می شود.

وی بیان داشت: طرح توسعه بیمارستان به اعتبار سی میلیارد تومان نیاز دارد که در سفر رئیس جمهور به یزد مطرح و اعتبار آن تامین که امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول