اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تشکیل 129 فقره پرونده تخلف و تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی ایلام

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام گفت: ۱۲۹ فقره پرونده تخلف و تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی از ابتدای سال جاری در استان تشکیل و منجر به صدور رای قضایی شده است.

تشکیل 129 فقره پرونده تخلف و تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی ایلام

علیرضا بیگلری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۱۲۹ فقره پرونده تخلف و تجاوز به عرصه‌های منابع طبیعی از ابتدای سال جاری در استان تشکیل و منجر به صدور رای قضایی شده است.

وی افزود: با تلاش و همت عوامل یگان حفاظت از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶۷ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام تصریح  کرد: با قاچاقچیان چوب و سودجویان بدون اغماض برخورد می‌شود و در این راستا نیز ۴۶ مورد پرونده تخلف قاچاق چوب در عرصه‌های منابع طبیعی تشکیل و متخلفان جریمه شده‌اند؛ در این مدت پنج مورد اخراج دام غیر مجاز از مراتع استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: رصد اقدامات متخلفان و برخورد با سودجویان به طور جدی در دستور کار است و این اداره از هیچ کوششی در این راه که به حفظ جنگل‌ها و مراتع می‌انجامد دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول