اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خدمات کریمانه ۱۰ میلیاردی خادمیاران رضوی در کرمانشاه

مسؤول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی به ارزش ۱میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان در طرح ایران خانه حضرت رضا(ع) خبر داد.

خدمات کریمانه ۱۰ میلیاردی خادمیاران رضوی در کرمانشاه

سلمان یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در مهر ماه سال جاری پویش ملی ایران خانه حضرت رضا(ع) با هدف دستگیری از محرومین و کمک‌رسانی به عموم مردم با نیابت از حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر اجرا شد و طی آن خادمیاران رضوی با جذب مشارکت خیرین نیک‌اندیش، ادارات و نهادهای دولتی و انقلابی در بخش‌های مختلف به محرومین استان به ارزش یک‌میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان خدمت‌رسانی داشتند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به تعریف ۱۰ محور اصلی در این پویش، تصریح کرد: تهیه و توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، توزیع ۱۲ هزار و ۲۰۰ طعام رضوی با ارزش ۳۰۵ میلیون تومان، ویزیت رایگان بیماران به ارزش ۲۰ میلیون تومان، توزیع لوازم‌التحریر به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان، عقیقه و قربانی ۷۰ راس گوسفند به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان، دستگیری از ۳۰۰ خانواده محروم در طرح آقا حساب کردند جهت تسویه حساب خرده بدهکاری دارو و اغذیه به ارزش ۶۰ میلیون تومان از جمله عمده خدمات این طرح بوده است.

وی تجلیل از ۵۰ هیأت و روضه خانگی همچنین دلجویی از ۵۰ خانواده که عزیزان خود را در اثر بیماری کرونا از دست داده‌اند را از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول