اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تداوم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مدیون همراهی خوب مردم است

داور پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هم گفت:‌ به هر حال هر دوره یک آزمون و خطا است، اجراها بالا و پایین دارد اما در کل اینکه این جشنواره توانسته پانزده دوره دوام داشته باشد مهم است که بخش زیادی از آن مدیون مشارکت خوب مردم است.

تداوم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مدیون همراهی خوب مردم است

فرهاد قائمیان در حاشیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:‌ جشنواره فی‌نفسه برای هر منطقه و فرهنگ هر کشوری خیلی خوب است و هر میزان توسعه و تقویت پیدا کند بهتر است و تقویت جشنواره‌ها باید از طرف مسئولان صورت بگیرد.

این داور جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حمایت از جشنواره‌ها از سوی مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر را مورد تاکید قرار داد و افزود: در رابطه با جشنواره تئاتر بین‌المللی مریوان یک تشکر ویژه از مردم خوب مریوان بخاطر پافشاری و پای‌مردی که سال‌ها برای حفظ این جشنواره و سرپا نگهداشتن آن داشته‌اند، دارم.

وی افزود: تشکر دیگر بنده از مجریان و برگزارکنندگان جشنواره است که با تلاش و همت توانسته‌اند این جشنواره بین‌المللی را به دوره پانزدهم آن برسانند و امیدوارم که سال‌ها این اتفاق ارزشمند پابرجا و تداوم داشته باشد و امیدوارم قدر این مردم و جشنواره را بدانند.

قائمیان در مورد اوضاع و احوال تئاتر در کشور هم گفت: برگزاری جشنواره تئاتر حتی در چنین شرایط سختی بیانگر این است که تئاتر هیچ وقت از بین نمی‌رود.

وی گفت: با توجه به ضرورت سلامت جامعه حتما باید پروتکل‌ها رعایت شود و امیدواریم این بحران بزرگ جهانی را در کشور خودمان پشت سر بگذاریم و مردم دوباره به سالن‌های سینما و تئاتر برگردند و جشنواره‌ها رونق بگیرد و مردم بدانند تئاتر همیشه زنده است.

این بازیگر سینما و تئاتر در مورد کیفیت نمایش‌ها در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هم گفت:‌ به هر حال هر دوره یک آزمون و خطا است، اجراها بالا و پایین دارد اما در کل اینکه این جشنواره توانسته پانزده دوره دوام داشته باشد مهم است که بخش زیادی از آن مدیون مشارکت خوب مردم است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول