اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

میناب در میان دو دریا بی‌بهره باقی مانده است/ بگذارید میناب به کمک خودش بیاید

امام جمعه میناب گفت: ما میان دو دریای شیرین و شورهستیم و بهره ای از این دودریا نبرده ایم.

میناب در میان دو دریا بی‌بهره باقی مانده است/ بگذارید میناب به کمک خودش بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به هفته پدافندغیرعامل اشاره کرد و افزود: یکی از پایدارترین و مهمترین دفاع درمقابل تهدیدات دشمنان پدافند غیرعامل است.

وی افزود: ما دشمنان زیادی داریم و باید از این ظرفیت استفاده کنیم و توان خود را در زمینه پدافند غیرعامل بالاببریم و بکارببندیم.

خطیب جمعه میناب عنوان داشت: دشمن با کارهای ضدفرهنگی که انجام می دهد دنبال اضمحلال بنیان خانواده است و ماباید راهبردهای خود برای مقابله باجنگ نرم ورسانه ای دشمن داشته باشیم و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

ابراهیمی به روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: مبارزه بااستکبارجهانی برگرفته ازمتون دینی ماست.

وی اضافه کرد: اگرعدالت درجامعه حکمفرما شود باید با طاغوت و استکبار مبارزه شود تا در جامعه عدالت برقرارشود و این سیره را ازپیامبران الهی ما فراگرفته ایم.

خطیب جمعه میناب به بیانات مقام معظم رهبری دربحث مطالبه جدی مسئولان ودولتمردان اشاره کردو گفت: یکی ازدغدغه های رهبری مطالبه جدی پیوست عدالت از مسئولان ودولتمردان است و درتمام برنامه های دولت ومجلس بایدپیوست عدالت باشدکه یکی از راهبردهای نظام همین است و هرکاری که مسئولان انجام می دهند باید با عدالت سازگار باشد و همه مسئولان و دولتمردان به مقام معظم رهبری در بخش توسعه عدالت پاسخ عملی بدهند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید کمک کنند تا در جامعه فسادستیزی بوجود آید زیرا فساد ستیزی مقدمه عدالت خواهی در جامعه است.

وی از حضوراستاندار در شهرستان میناب نیز قدردانی کرد و افزود: متاسفانه دومین شهرستان بزرگ استان نسبت به دیگر شهرستانهای استان که روزی بخشی از این شهرستان بودند، عقب تر است.

امام جمعه میناب گفت: ما میان دو دریای شیرین و شورهستیم و بهره ای از این دودریا نبرده ایم.

ابراهیمی افزود: شهرستان میناب به اندازه کافی به استان خدمت کرده است و بگدارید میناب به کمک خودش بیاید زیرا میناب از لحاظ زیرساخت علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی با مشکل مواجه است و حالا هم مشکل دارد و بایدبه میناب کمک شود.

خطیب جمعه میناب گفت:میناب بافت فرسوده زیادی دارد و سرتاسر میناب به غیر از محلات جدید فرسوده است و باید دولت و مجلس باطرح ملی به کمک میناب بیایند و میناب را نجات دهند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول