اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اعتبارات تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان مرکزی اخذ شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اعتبارات مناسبی با کمک وزیر ورزش برای تکمیل و بازسازی زیرساخت‌های ورزشی استان مرکزی اخذ شد.

اعتبارات تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان مرکزی اخذ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه به استان مرکزی، اظهار کرد: در تاریخ ورزش استان، این سفر بی‌سابقه بود  چراکه وزیر ورزش تقریباً در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا کرد و از نزدیک با مشکلات، موانع و مسائل هر شهرستان به صورت مستقیم مواجه و در حوزه‌های تخصصی تصمیمات بسیار مؤثری گرفته شد.

وی با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در این سفر، افزود: افتتاح پروژه‌های متعدد در اراک شامل مجتمع چندمنظوره خورشید که متعلق به بخش خصوصی است، دومین پیست بین‌المللی تارتان، سالن ورزشی جوادیه، سالن ورزشی شهید کفاش زاده، مجموعه ورزشی فجر، مجموعه ورزشی امیرکبیر سنجان، چمن مصنوعی شهرداری، تعدادی از چمن‌های روستایی و ... از جمله اقدامات انجام شده در این سفر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: مصوبات بسیاری هم در این سفر در راستای تکمیل و بازسازی زیرساخت‌های ورزشی استان اخذ شد که می‌توان به اختصاص اعتباراتی جهت تکمیل مجموعه ورزشی فجر ساوه، احداث سالن چندمنظوره آریا در دلیجان، تکمیل زمین چمن دلیجان، بازسازی استخر خمین، فعال‌سازی پروژه دهکده المپیک در شهرستان اراک، تکمیل سالن ۳ هزار نفری و تالار مسابقات استان در اراک، استانداردسازی سالن ورزشی در تفرش اشاره کرد.

حقدادی با بیان حضور معاونان وزیر در این سفر باعث شد تا جلسات تخصصی و مصوبات تخصصی انجام شود که اقدامی بسیار ارزشمند بود ادامه داد: در همین راستا شکوهی فر معاون امور استان‌های وزارت به شهرستان زرندیه و خمین سفری داشت و توجه به مجموعه‌های ورزشی این شهرستان را خواستار شد؛ توجه بیشتر به ورزش‌های همگانی از دیگر نتایج سفر وزیر ورزش و هیئت همراه به استان مرکزی بود.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین مصوبات سفر کمک به تکمیل و بهسازی ورزشگاه‌های امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه بود، گفت: گزارشی از سفر وزیر تهیه شده و این گزارش پس از جمع‌بندی در وزارت ورزش و جوانان و با حضور مسئولین ارشد استان، تصمیم نهایی برای اختصاص اعتبارات به پروژه‌های استانی گرفته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان حضور تماشاگران در بازی‌های این فصل فوتبال لیگ دسته یک و لیگ برتر در ورزشگاه‌های امام خمینی(ره) اراک و شهید چمران ساوه وجود دارد یا خیر، گفت: پیش‌بینی اعتبارات صورت گرفته و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز از این دو مجموعه دیدن کرده تا ان‌شاءالله با تزریق اعتبارات مشکلات برطرف شود و شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های استان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول