اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۰ میلیارد تومان؛ آورده صندوق پژوهش و فناوری به سمنان

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان گفت: آورده سرمایه این صندوق به استان سمنان ۴۰ میلیارد تومان است.

۴۰ میلیارد تومان؛ آورده صندوق پژوهش و فناوری به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عجم زمانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان در سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شده است و منابع خوبی را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فرآورانه قرار می‌دهد.

وی افزود: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان سرمایه از طریق صندوق پژوهش و فناوری به استان سمنان آورده‌ایم و با چهار استان هم‌جوار همکاری داریم و این صندوق از سرمایه‌گذارها حمایت می‌کند.

پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ تیم در رویداد «استان آپ» سمنان

امیر بامه، مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور نیز در این نشست با اشاره به فرآیند ثبت‌نام استارت‌آپ‌های علاقه‌مند در نخستین رویداد «استان آپ» در استان سمنان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند وارد سایت inif.ir (صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری) شوند و با ورود به سامانه غزال ثبت‌نام کنند.

او افزود: فرآیند این رویداد با ثبت‌نام تیم‌ها به مدت دو هفته آغاز می‌شود و با توجه به تجربه، انتظار داریم بالای ۱۰۰ تیم در استان سمنان ثبت‌نام کنند.

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ادامه داد: در گام دوم توانمندسازی تیم‌ها را در برنامه داریم که در قالب دوره‌های منتورینگ است تا ساختار و شالکه ارائه طرح‌ها به سرمایه‌گذارها یاد داده شده و تقویت شود و در مرحله نهایی در استان حضور پیدا کرده و منتورینگ حضور داریم تا اختتامیه برگزار شود.

بامه با بیان اینکه تمرکز ما بر جذب سرمایه و توانمندسازی است، خاطرنشان کرد: روند رویداد «استان آپ» کمک می‌کند تا تیم‌ها فضای سرمایه را با همراهی صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری درک کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول